mijn pc liep vast bosi hihi was nog bezig. affijn, wat ik wilde zeggen, de vensterbanken vielen er zowat uit. we hebben dus geen vloer geen plafond en kale muren en geen vensterbanken. de rest kunnen we wel fixen maar ik kan dus nergens die stenen vinden waar je een vensterbank mee metseld. dus geen overzet dingen want er zit niks meer. iemand een idee?
vensterbank voor binnen?? voor buiten hebben we gewoon witte metselstenen gebruikt die er schuin in gemetselt (moet alleen nog steeds gestuukt worden) vensterbanken binnen heben wij gewoon van stevig dik hout
ja voor binnen. heb jij gewoon een houten balk/plank onder het kozijn gestopt dan? ik zoek eigenlijk die dikke tegels die je vaak in huizen van de woningbouw ziet.
wij hebben bij een doe het zelf zaak granieten bladen gekocht en mijn moeder die heeft in een keukenwinkel een blad op maat laten maken
Bij ons is het op een stukje muur gebouwd.. Snappie? Dus bij het raam is er een inkeping in de wand en dan daarop rust de vensterbank.. (hmm kan het niet beter uitleggen maar vindt het knap als je het snapt)
Wij hebben granieten vensterbanken, door de keukenstudio laten maken, hetzelfde als het blad in de keuken. Wat jij bedoeld heet travertin. Is ook meestal een blad. Toch?
er zat iets van graniet in ja, in twee stukken. ik zie weleens bij mensen van die tegels dacht die hebben ze wel bij de bouwmarkt. maar mooi niet dus. ik heb eigenlijk weinig zin iets te bestellen en weet ik hoelang te moeten wachten.