Shoes me schoenen, na 6 maanden al stuk, normaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb even een vraagje.
    In april 2013 heb ik een paar Shoes me schoenen gekocht voor mijn oudste.
    Ik heb hier toen 93,95 voor betaald. Echt absurd veel geld, maar hij heeft enorme last van zweetvoetjes en deze schoenen zorgen dat het niet extreem nat word.

Maar goed, nu zag ik vandaag dat de zolen van beide schoentjes helemaal los beginnen te laten. De schoenen zijn zelf nog helemaal goed, totaal geen slijtage. Mijn zoontje heeft de schoenen alleen aan op dagen dat we op visite gaan, en boodschappen en dat soort dingen. Dus niet met buiten spelen of als hij naar de peuterschool gaat.

Nu vind ik zelf, dat na 6 maanden schoenen van deze prijs echt nog niet stuk mogen gaan na zo'n korte tijd.
    Ik verwacht ook namelijk dan dat ik ook enige kwaliteit heb.
    Wat vinden jullie?

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    tja 6 maanden... ik wou dat ze hier 6 maanden met schoenen deed. die van mij had gister nieuwe aan. ook vrij dure. binnen 1 dag had ze compleet de neuzen kaal. het zijn kinderen natuurlijk. dat de zool loslaat is wel vrij snel... je zou er even terug mee kunnen gaan.

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja maar dat is het juist, de neuzen zijn totaal niet kaal. De schoen zelf is helemaal niks mis mee, het is alleen de zool.
    Ik snap natuurlijk ook dat kinderschoenen veel sneller slijten enzo, en als hij ze nou elke dag aan heeft oke, maar dat heeft hij niet.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0

Idem.. I wish!!
    Maar ik zou zeker terug gaan, wie weet welke service ze bieden.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hier gaan schoenen nooit zolang mee hoor. Die van 20 maar ook die van 100 niet. Vind 6 maanden zelfs lang :) dochter van 6 heeft verschillende laarzen en wissels dus ook af maar dan nog geen 6 maanden. Ze heeft nu laarsjes van gattino en wel steviger en van echt leer maar ben blij als ze 3 maanden trekt :)

6. Sempje

Sempje Niet meer actief

Past je kind dan al 6 maanden dezelfde schoenen?
    Ja, dat de zolen loslaten zou ik ook wel een beetje van balen, maar ik vind het ook niet extreem snel.
    Mijn dochter haar schoenen kosten meestal rond de 70 euro, ze gaan op zich niet kapot bij de zolen, maar verder worden ze wel volledig afgeragd in een paar maanden. Maar zij heeft nog nooit een half jaar een paar schoenen gedaan, dan zijn ze al te klein. Maar zij is een jaartje jonger, groeien voeten dan nog iets sneller?

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind 6 maanden ook een hele tijd hoor, dat je kindje met schoenen kan doen. Ik zou zelf dan ook niet terug gaan. Kindjes spelen de hele dag, dus schoenen hebben heel wat te lijden.

8. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Eens met voorganger... Ik mag dromen van schoenen die een maand meegaan, en dat zijn écht geen goedkope schoenen.

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #9 Esmaralda, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
    Ja hij zit al de hele tijd in dezelfde maat, maat 28.
    Maar zoals ik net al beschreef, hij heeft de schoenen niet elke dag aan. En zeker niet de hele dag.
    Binnen gaan ze uit, dus er word niet in gespeeld.

Ik heb ze bij kleertjes vandaan, die probeer ik nu te mailen. Ben benieuwd.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh hier gaan ze heel lang mee. Mijn oudste zoontje heeft al zeker een jaar dezelfde maat, die schoenen zien er nog heel goed uit. Mijn dochter doet ook gewoon een hele winter met 1 paar laarzen.

11. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Als de schoenen verder helemaal goed zijn dan kun je ze laten plakken bij de schoenmaker. Volgens mij kost dat niet zoveel :)

12. Dat was precies mijn idee, of zelf even schoenenlijm kopen.

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Terug gaan!

Hier toevallig ook schoen van een half jaar en ook van shoesme, ze heeft ze altijd aan, zijn versleten maar niet kapot!

En voor de dames die schrijven, ik wou dat ze zolang mee gaan/zo lang gaan ze nooit mee.
    Is je kind er dan uitgegroeid?
    Of zijn de schoenen dan kapot?

Deel Deze Pagina