meiden.... Ik ben volgens de 3 testen die ik heb gedaan niet zwanger maar had het (volgens een berekening van 28 dagen ) 21 juli moeten worden ben het nu nog steed niet maar heeft iemand ervaring hiermee dat de test veel later positief was groetjes en alsvast bedankt voor jullie reactie
hoi ik ken dames die dat idd hadden pas met de 7de week positief maar misschien heb je je ei later gehad??? heb je enige zw-kwaaltjes???
hoi Nou ik heb blauwe aders op mijn borsten en af en toe een beetje buikpijn een soort steken heb wat vlokken in mijn urine maar verder niks en ben in juni pas gestopt met de pil 10 juli waren de er en nu niks meer word er zo nerveus van groetjes
Ik test ook nog negatief, ben gisteren naar de ha geweest en die vertelde dat je na ongeveer 10 dagen pas een betrouwbare test hebt. Je kan namelijk ook wat later ongesteld worden en de hormonen moeten hun werk ook nog even doen. Nog even afwachten dus, succes. Gr Droom
hoi dan moet ik zeggen dat dat dan wel weer positief klinkt!!! ik had ook hele duidelijke blauwe aders lopen over de borsten toen ik zwanger was.. ik zou nog eventjes een week wachten is de test dan nog niet posi en of je krijg meer klachten dat zou ik ff naar de dok gaan grtn
Als je 10 juli ongi bent geweest, hoe kan het dan dat je het 21 juli weer moest worden? Of snap ik het verkeerd....
dat is wel weer fijn om te horen meid geeft me een beetje hoop maar ik weet ook dat de kans bestaat dat ik gewoon een verlate ongi heb omdat ik pas gestopt ben met de pil en lees veel over ontpillen enzo dus dat breekt de hoop weer maar bedankt joh voor je snelle reactie heb echt weer een beetje hoop groetjes diana
hoi sandra ik weet echt niet of ik het goed berekend heb ik dacht dat het 28 dagen was ongeveer en als 10 juli mijn eerste dag van mijn was dan moet ik daar 28 dagen bij optellen min 7 toch ???? soms ben ik erzo van in de war heb jij een andere berekening hoor ik dar heel erg graag van je want nu test ik maar wat af maar mis heb jij wel gelijk heel erg bedankt groetjes diana
hoi sandra ik heb op mijn kalender gekeken en het moest 31 juli zijn sorry dus reken ik het dan toch goed uit thnx diana
als je normale cyclus 28 dagen is dan moet je 10 juli plus 28 dagen doen en dan kom je op 7 augustus. gr tascha
hoi je krijgt vaak rond de 14 dagen VOOR je volgende ongi je ei.. normaal gesproken dus uitgaande van een cyclus van 28 dagen.. dus dag 14 een ei nestelt zich in tussen de 7de en 10 dag.. dus dan zou een test positief kunnen zijn MAAR meestal ik een test positief rond de dag dat je ongi had moeten worden.. soms duurt het gewoon wat langer en de andere keer hebben sommige dames al een positest na 12 dagen NA hun ei.. dus.... ik heb een cyclus van 33 dagen (meestal) dan krijg ik vaak pas mijn ei rond dag 20.. is dit later dan word ik ook later ongi.. is het eerder dan word ik dus ook eerder ongi.. snap je?? en idd als je bijvoorbeeld 1 juli ongi was + 28 dagen dan hoor je pas rond de 29ste juli weer ongi te worden.. zou je ei rond de 14de juli komen... en rond de 21ste tm 24 innestelen
Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie bereken je gewoon 28 dgn (als dat je normale cyclusduur is). Daar moet je niets meer vanaf halen. Maar als je net met de pil bent gestopt kunnen je cyclussen zeer onregelmatig zijn in het begin, dit wordt "ontpillen" genoemd.
hoi debbie.. ik heb heel de maand geklust om de dag dus ik wacht het wel af hoe moeilijk het ook soms is maar bedankt meid gr diaan
om de dag klussen is idd erg goed!! dan zit je altijd in de buurt he.. de zaadjes leven ongeveer 48 tm 72 uur en wist je dat van de miljoenen die eruit komen er maar ongeveer honderden overleven en in de buurt van je ei komen (als ie op dat moment daar is natuurlijk).. dus als ze al klaar liggen als de egg komt... des te beter
de 1ste keer de 2 cyclus (december) en de 2de keer de 7de cyclus (juli) hopelijk snel weer.. heb alleen dus allebei de keren een miskraam gehad.. en ben bezig vanaf nov 2005
ow sorry dat ik ernaar vroeg vind het heel erg voor je joh ik zal voor je duimen net zoveel als ik voor mezelf duim en tja het valt niet mee en ik ben pas in ronde 1 dus ik heb nog wel ff te gaan groetje diaan
hallo diana. het kan natuurlijk positief zijn... maar als ik je verhalen kan het heel goed ontpillen zijn... hoe dan ook je zal helaas toch moeten afwachten, maar mss wel slim om er niet te veel op te hopen, dan valt het nl wel heel erg tegen als je vd toch bloed tegenkomt...... liefs femke en succes! wanneer ga je testen?
hoi meis ik denk dat het slim is om pas over een week weer te testen want vandaag weer negatief weet ook niet precies of ik het goed uitreken maar volgens de meiden hier ben ik overtijd als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen (weet het nog niet ben juni gestopt ) dus vandaag over 1 week testen maar weer mits de er nog niet zijn bedankt voor je reactie gr diaan