ik ben een echte broodeter en zou het liefst iedere dag verse harde broodjes eten,maar dat zou wat te duur worden,ik neem ook naar mijn werk,nog ouderwets botherhammetjes mee,mijn collega,s laten wel eens broodjes bezorgen,maar dat vind ik toch wat te duur. ik heb het liefst dat hele donkere brood met veel pitjes,maar mijn kindjes lusten dat weer niet,die hebben het liefst tarwe,en 1 keer in de week koop ik een witbrood,daar zijn ze dol op,of bolletjes. en vaak op zaterdag zorg ik voor afbakbroodjes en soms een croisantje,ik haal meestal het brood bij aldi-jumbo. bij de ah is ook lekker maar ook vrij duur,en jullie?
Ik haal voor de gewone boterhammen bij AH. En voor het weekend de afbak pistoletjes en soms ook de mini croisantjes die je zelf moet maken.
vind het gewone volkoren brood bij de aldi echt niet te eten. erg droog haal zelf altijd bij de AH 3 volkoren broden voor 2 euro. vind het lekker brood.
Ik haal mijn brood altijd bij de Appie. Ik haal meestal allemaal halfjes, omdat we allemaal ander brood lekker vinden hier! Voor mijn zoontje een halfje tarwe, mijn vriend heeft het liefst het maisbrood of de pain de boulogne en ik eet graag het biologische brood met zaadjes op het korstje (weet niet hoe het heet) In het weekend halen we dan ook nog afbakbroodjes!
Wij kopen altijd bij de AH. Maar niet die van 3 broden van 2 euro, die zijn zo ontzettend snel droog en zit niet zoveel smaak aan. Wij halen altijd Zaanse Snijders.
ik heb meestal brood van de bakker. gewoon bruin brood tarwe of tarvo. soms een wit brood of bolletjes maar vind de prijs van broodjes wel erg duur 4 euro voor 10 puntjes
Wij halen altijd brood van de bakker, meestal tijger bruin.. Ook vind ik het mais brood erg lekker of van de Plus (de bakker variant) het brood met zaden op de korstjes en in het brood.. In het weekend hebben we meestal pistolets of bolletjes..
Brood bij de bakker en afbakbroodjes gewoon uit de winkel en croissantjes van delifrance *zijn tenminste niet zo droog* maar de lekkerste croissants tot nu toe was op curacao
Ik haal altijd brood bij de bakker, supermarktbrood vind ik niet echt lekker....maar het scheelt dat wij niet zoveel brood eten, meestal redden we het met 2 halfjes voor 1 week. Ik haal meestal pompoenvolkoren. En mijn man eet altijd Turks brood.
Ik vind brood van de ah en emte nog wel lekker maar dat is alleen dezelfde dag als je het invriest vind ik het oud smaken
manlief haalt hier over de grens meestal brood in Belgie dus owwwwwwwwwwww wat is dat brood lekker!!! en dan neemt hij meestal ook nog papkoeken mee jammie jammie! krijg er zo zin in als ik het erover heb
Het lekkerste brood vind ik brood van de bakker, maar dat is inderdaad duur. Het brood van de Jumbo vind ik ook goed te doen, boerentarwe en witte bolletjes. Van de AH vind ik het waldkornbrood lekker. Hier gaat er trouwens best veel brood doorheen, ongeveer 15 sneetjes per dag...