een onvergetelijke dag

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    afgelopen vrijdag was het zover mn vriend en ik gingen trouwen! na 2 nachten slecht slapen van de spanning, drukte, bi en het slechte nieuws van een vriendin van ons ging het gebeuren. `smorgens naar de kapper en daarna omkleden en wachten op mn vriend. toen mn vriend me op kwam halen waren we allebei even stil omdat we zo onder de indruk waren van elkaar. op het gemeentehuis was het erg leuk, er waren vrienden, familie en collega`s. de ambtenaar heeft het erg leuk gedaan en ik kon het gelukkig droog houden. na het gemeentehuis hebben we een poging gewaagt om buiten foto`s te maken, helaas was het zulk slecht weer dat we er maar een paar gemaakt hebben. ik had het heel koud en door de kou had ik voor mn gevoel een voetbal in mn buik. we zijn toen met de opa`s, oma`s ouders, broers en zussen naar huis gegaan en hebben daar erg ontspannen wat gegeten en gedronken. na het eten was het voor ons alweer tijd om naar het restaurant te gaan waar we ons feest gaven. we hebben gelukkig daar binnen nog een aantal hele mooie foto`s kunnen maken. het feest was ontzettend bijzonder. nadat iedereen binnen was en wij het feest hadden geopend kwam een vriend van ons speciaal voor ons "hou me vast" van volumia zingen. het was extra speciaal en heftig omdat hij (en wij ook) de dag ervoor had gehoord dat zijn kindje na 24weken zwangerschap was overleden. toen hij binnen kwam lopen sloeg ik zowat achterover van verbazing en eigenlijk ook van schrik (het was maar goed dat we zaten). de rest van het feest was mede daardoor ook heel bijzonder.
    het was echt de mooiste dag van mn leven.
    liefs doris

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk Dorisn.
    Wat fijn dat het een mooie dag is geweest. Geniet van jullie wittebroodsweken.

Groetjes,
    Elvira

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gefeliciteerd!

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Jeetje meis.. dat is me nogal een verhaal he van je vriendin.. Maar gelukkig hebben jullie er een mooie dag aan gehad. Pff moest wel ff slikken na dat stukje wat je schreef dat hij dat stukje zong van volumia en dat een dag nadat je te horen heb gekregen dat je kindje niet meer leeft pfff.

ik wens je heel veel geluk en heel veel sterkte toe meis.

Groetjes Diaan

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    toen hij dat nummer aan het zingen was was de hele zaal stil. de mensen die het wisten hebben allemaal wel een traantje gelaten of heel hard hun best moeten doen om de tranen weg te slikken en de mensen die het niet wisten zaten met kippenvel. iedereen had het erover dat dat wel heel speciaal was. krijg nog kippenvel als ik er weer aan terug denk. de hele dag was al heel speciaal mede doordat mij man (wat klinkt dat leuk ipv vriend) 5jaar geleden een nier van zn vader heeft gehad en ik nu 28weken zwanger ben, maar dat maakte het helemaal onvergetelijk. het was wel erg heftig op dat moment. gelukkig heeft iedereen daarna gewoon lekker verder gefeest en bleef de emotionele sfeer niet al te lang hangen.
    liefs doris

6. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ben echt blij dat het een onvergetenlijke dag was.. super.
    Ik hoop dat er bij mij binnenkort ook een onvergetenlijke dag is, want van mij mag mijn beebje nu wel komen. Heb er een beetje genoeg van, maar ja kun je niet kiezen he..

Groetjes

7. Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Wij gaan 27 juni 2008 trouwen en hoop net als jou een onvergetelijke dag te hebben.

Fijn dat je het zo fijn en mooi hebt gehad.

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Gefeliciteerd!

9. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Gefeliciteerd! We willen natuurlijk wel foto's zien!

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb ff snel wat foto`s in mn album gezet. was slecht weer dus een fotoreportage hebben we niet gedaan. daar was de kleine het niet zo mee eens geloof ik.

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    gefeliciteerd:) super mooie fotos:D ik wil ook trouwen:) haha wij moeten nog even sparen :)

12. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Hey,
    Van harte gefeliciteerd met het feit dat jullie nu getrouwd zijn en dat jullie afgelopen vrijdag zijn getrouwd! Heerlijk he? Om nu te kunnen zeggen man ipv vriend en ook supermooi van dat die vriend heeft gezongen...Ik wnes jullie nog vele mooie en gelukkige jaren toe, en heel leuk dat je een geweldige dag hebt gehad met je man en iedereen!
    Liefs,
    Sewgirl

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wat een gave jurk ze echt super.

Gelukkig hebben jullie een hele mooie dag gehad heb een traantje weg moeten pinken van je verhaal

14. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Wow, mooie jurk. Je man ziet er ook top uit trouwens (mannen worden altijd een beetje vergeten bij de kledingcomplimentjes)

Deel Deze Pagina