Hallo. Staan jullie ook zoveel "onder stroom". Bij heel veel wat ik aanraak krijgen ik een schokje. Heeft dit Miss ook met de zwangerschap te makennhaha? Toedeloee
Dacht al dat het aan mij lag Ik heb het idd ook. Heb er normaal alleen last van als het vriest maar tis bij mij nu ook elke dag raak
hahaha dat heb ik ook! zelfs als ik mijn vriend aanraak of een kus geef hihi, zou het echt dat het met de zwangerschap te maken heeft?
Hier nog 1 ! normaal helemaal niet ook niet dat mn haar statisch is ofzo .. nu hele dagen last van .. deurklinken ..aanrecht .. vriendlief ..
Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad, 9 maanden lang. Nu ik niet zwanger ben heb ik er geen last van.... (al zal het soort weer er zeker wel (extra) mee te maken kunnen hebben)
Grappig, ik heb dat altijd buiten de zwangerschap om, nu je het zegt heb ik het al in geen tijden gehad meer.
ja ik heb er ook meer last van in bepaald weer... eerste zwangerschap was het van dec tot sept...en nu van sept tot mei FIJN!
Gelukkig ben ik niet de enige hier. Alles maar dan alles wat ik aan raak zelfs met een plukje haar krijg ik een tik stroom. best onhandig