buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meliiszaa, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht
    Hallo allemaal,
    mijn naam is melissa en ik ben 23 jaar.
    na 1 miskraam en curatage in 2012 was ik eindelijk weer opnieuw zwanger.
    Helaas was de vreugde niet van lange duur want ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hier ben ik vrijdag aan geopereerd geworden.
    Het vruchtje zat in mijn linker eileider en die hebben ze ook weg moeten nemen.
    ik weet niet goed hoe ik ermee om moet gaan tranen blijven rollen als ik alleen ben. Vraag me af of iemand hier dit ook heeft meegemaakt en hoe je het kunt verwerken.
    Verder heb ik nog best veel vaginaal bloedverlies vooral als ik ga plassen. De eerste 2 dagen was het maar minimaal maar nu is het toch veel Is dit Normaal? Zou dit al een menstruatie kunnen zijn? Ik hoop dat iemand me wat kan helpen hier.
    alvast bedankt groetjes melissa
     
  2. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Sterkte meid...
    Heb vorige week maandag de operatie gehad. Exact hetzelfde: linker eileider verwijderd. Het bloeden is bij mij na een week ongeveer gestopt.
    En die tranen heb ik af en toe ook nog....

    Het is best heftig allemaal, dus neem je tijd om het te verwerken.
     
  3. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

  4. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht
    Dankjewel voor je reactie, wat erg dat je dit ook hebt moeten meemaken. Ik heb nog best veel last van mijn buik met bewegen kan niet op mijn zij liggen, had of heb jij hier ook veel last Van? Voor jou ook veel sterkte xxxx
     
  5. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Heb ook erg veel last gehad van mn buik. Sinds de hechtingen eruit zijn gaat t wel een stuk beter. Vooral t wondje bij mn navel was vervelend.
    Volgens mij verloopt t herstel helemaal normaal bij jou.

    Hoe lang was jij zwanger toen je hoorde over je bbz? En heb jij klachten gehad zoals oedverlies of pijn?
     
  6. Melisa21

    Melisa21 Lid

    16 jul 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was vooral erg moe en heb ook weken erna nog veel moeten huilen erom. Neem je tijd meis, het is niet niks wat er is gebeurd. Heel veel sterkte!
     
  7. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht
    Ik wist pas sinds vorige week maandag dat ik in verwachting was doordat ik een beetje bruinachtig bloedverlies kreeg. Ik had wel al symptomen zoals moeheid en rusgpijn en wat buiksteken maar mijn vader is 14 augustus plotseling aan een hartstilstand overleden dus ik dacht dat die symptomen eigenlijk Door de stress kwamen en had er niet bij nagedacht dat ik in verwachting kon zijn. Woensdag ben ik toen na het ziekenhuis gegaan en toen zeiden ze dat het misschien mis was ze zagen toen nog niets en vrijdag ben ik terug moeten gaan en toen zagen ze het vruchtje in de eileider zitten. Ze zeiden dat ik 8weken in verwachting was. Dat zou betekenen dat ik al 1 week in verwachting was toen mijn vader overleed. Mijn schoonvader heeft ook nog kanker en is opgegeven in het ziekenhuis hier. Daar zijn we ook mee bezig in België om toch nog behandeld te worden. Hij heeft al een aantal ch emolumenten gehad daar. Dus Door dit alles dacht ik eigenlijk meer aan stress dan aan een zwangerschap. Sorry dat ik het misschien een beetje Door elkaar heb geschreven. xxx
     
  8. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht
    Dankjewel voor je reactie, ja moe dat herken ik. Slapen lukt niet echt ondanks dat ik aak echt kapot ben. Jij ook veel sterkte xxx
     
  9. Blackberry

    Blackberry Actief lid

    26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Heel veel sterkte.... ook ik heb een bbz gehad vorig jaar november en het is vreselijk neem de tijd om het een plek te kunnen geven.
     
  10. Anna25

    Anna25 Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hier is in mei ook mijn linker eileider verwijderd, erg heftig he.
    Ik heb geloof ik een weekje bloed verloren, dit is alleen geen menstruatie.
    Heb zelf echt wel twee weken pijn gehad aan mijn buik en daarna nog een weekje last van de wondjes gehad.
    Maar geestelijk vond ik het ook verschrikkelijk, was zo verdrietig!
    Kwam er 2 maanden na de operatie achter dat ik alweer zwanger was! Zonder een menstruatie te hebben gehad. Moest wel even omschakelen, hadden het niet verwacht zo snel. Maar was al snel heel blij en ben nu alweer bijna 19 weken!
    Sterkte meid en praat erover, en hou moed dat het snel weer goed komt.
     
  11. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Jeetje wat heftig allemaal :(
    Die bbz icm alle andere dingen... pfoeh... heel veel sterkte met verwerken van dit alles
     
  12. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht


    Dankjewel voor je reactie,vreselijk dat je dit ook hebt moeten meemaken. heb jij het een plekje kunnen geven? Xxx
     
  13. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht

    Dankjewel voor je reactie, wat fijn om te horen dat het nu allemaal goed zit bij je en dat je een mooi klein wondertje gaat krijgen! Ik denk dat ik nog niet klaar ben om weer meteen opnieuw in verwachting te komen. Maar hoop dat als de tijd zover is dat t dan ook allemaal goed gaat komen. Geniet van je zwangerschap! ! xxx
     
  14. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht

    Dankjewel voor je reactie en je medeleven. Ja het komt ineens allemaal tegelijk. Maar ik probeer positief te blijven al lukt dat soms niet echt. xxx
     
  15. baby90

    baby90 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Jeetje meid wat een verhaal. Sterkte met verwerken de komende tijd. Goed dat je positief probeert te blijven.
    Sterkte.
     
  16. meliiszaa

    meliiszaa Lid

    27 jan 2013
    25
    0
    0
    interieurverzorgster
    maastricht
    Dankjewel voor je reactie en medeleven. En voor jou geniet lekker van je zwangerschap en laat je maar goed verwennen! xx
     
  17. Blackberry

    Blackberry Actief lid

    26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Heb het gelukkig een plekje kunnen geven, ook ik was 2 maanden erna weer zwanger (wel na de eerste menstruatie)
    Resultaat een heerlijk meisje van nu bijna 4 weken!
     
  18. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Potverdikkie! Wat een verhaal... Ik voel je verdriet... Heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je wel ongelofelijk veel sterkte wensen. Neem de tijd en probeer dit een mooi plekje te geven...

    *hele dikke knuf!*
     

Deel Deze Pagina