De naam zegt het al.. ik woon zelf niet in kerkrade maar zou daar maandag wel de echo moeten laten maken maar dat ziekenhuis baadt me enige zorgen omdat het jaren geleden al zou sluiten naar wat ik heb gehoord toen mn opa er lag soms mensen met ervaring in dit ziekenhuis? Alvast bedankt Groetjes dreams
ik zelf ben absoluut niet bekend met Kerkrade. Ik weet niet waar je vandaan komt maar anders vraag je toch of je naar het AZM mag.
Je hoeft je geen zorgen te maken om Kerkrade hoor...het is gewoon te druk in Heerlen en omstreken en vandaar dat ze dan daar afspraken maken.. de dokters die daar zitten zitten ook in Heerlen maar zo verspreiden ze dat... Het is inderdaad een oud gebouw maar als ze hun werk maar goed doen niet Ik woon zelf ook in Heerlen en moest steeds in Kerkrade bij de cardioloog komen..... Heel veel succes met je echo groetjes liselotje
Ik zou me er ook niet teveel zorgen om maken. alles staat of valt toch met welke arts je krijgt. Is toch fijnste als je een arts hebt waarmee het klikt. En het is een oud ziekenhuis waar niet veel afdelingen meer zitten maar zoals idd iemand al zei hier. er zitten artsen die ook in heerlen en brunssum werken dus dat zit wel goed verder. Succes maandag!
Zou me ook maar geen zorgen maken hoor....... Kerkrade oogt gewoon oud, maar de dokters zitten inderdaad in alle 3 de gebouwen van het Atrium. Zelf ga ik altijd in Brunssum, dat is ook niet super modern hoor...... Ga maar lekker echo laten maken... twinny
Zoals iedereen al zegt, t gaat alleen om t gebouw. Er zitten artsen van t atrium heerlen dus tis tzelfde. Mijn verloskundigen zitten er ook dus ben er vaak te vinden. Ook bloed prikken en alles kan daar gewoon en dat scheelt behoorlijk wat tijd. Het is een ziekenhuis waar behandelt/ onderzocht word er liggen geen patienten meer. Let wel ff op dat je een kaartje pakt van de portier. De slagboom is namelijk kapot. Je krijgt een kaartje en dat moet je laten afstempelen door degene die je echo doet. Als je dat kaartje weer laat zien bij t uitrijden is er niks aan de hand. heb je t niet afgestempelt dan kun je terug gaan of 5 euro gaan betalen,,,,
het gaat ook zeker niet om het gebouw maar toen me opa daar lag waren er niet voldoende artsen en eerst zeiden ze hij had niks een week later was hij stervende en hadden we hem mee naar huis genomen met z'n alle als hij geen familie had moest die naar de bovenste etage waar nooit een arts kwam natuurlijk kan het met een echo de omgedraaide wereld zijn maar ik wil toch zo goed mogelijk geholpen worden en heb net gebeld en mag dezelfde dag smiddags in heerlen Maar hartstikke bedankt voor jullie reacties Groetjes dreams
hi dreams Tja die voorgeschiedenis wisten we natuurlijk niet. Kan me dan ook goed voorstellen dat er meer speelt in het je er prettig bij voelen . Goed dat je nu in heerlen terecht kunt.........veel succes/plezier met je echo twinny
ik zou me geen zorgen maken over kerkrade, de benadering daar is veel beter dan heerlen. Hier ben je tenminste geen nummertje. het is mss wat ouderwets maar heeftw el meer sfeer. en ja het echo apparaat is overal hetzelde. veel succes
nee klopt maar is ook niet erg ! dankje denk dat het voor mezelf toch wel beter is als ik me meer op me gemak voel ik maak me al zo druk groetjes
kan ik me voortsellen. Ik ga zelf naar azm in maastricht. maar dat komt omdat we daar net gestart waren met alle vruchtbaarheidsonderzoeken totdat we toch spontaan zwanger zijn geraakt. Ik ken ziekenhuis kerkrade van vroeger. als kind heb ik daar meerdere keren op de ehbo gezeten door het voetballen. super ziekenhuis niets mis mee. Probeer te genieten en laat even weten hoe de echo was. succes