Whaa het is gelukt pff. best een gevaarlijke actie achteraf zo alleen maar ik leef nog hahah. nu eerst koffie. hij staat nu in de gang. en dan straks naar de kamer slepen, en het speelgoed er netjes in doen hihi
Op de parkeerplaats je auto niet open kunnen krijgen met de sleutel. Het vroor dus ik dacht dat het dicht gevroren zat. Dus vol goede moed met een bankpas begonnen met het krabben van de ramen. Berekoud, handen half bevroren. Ben echt een tijd bezig geweest. Kom ik bij het zijraam en zie ik een pakje sigaretten op de stoel liggen. Ik rook niet.... Had ik de auto van buren verderop schoon gekrabt.. Zelfde kleur en toevallig zelfde merk. Gelukkig was het heel vroeg in de ochtend dus heb even om me heen gekeken of iemand me gezien hebt en ben gauw naar m'n eigen auto gegaan... Nog 1: Ik werk in de thuiszorg en had m'n auto bij cliënt langs de weg geparkeerd. Het was avond, ik stapte bij mw de deur uit. Op het moment dat ik de deur dicht trok, drukte ik op de afstandsbediening van m'n sleutel om de auto vast open te maken. Ik stond met m'n rug naar de auto's maar het was donker dus ik zag achter me de lampen van m'n auto knipperen. Op m'n telefoon kijkend gooi ik de deur open en stap in en bedenk me: " Wat ging die deur ineens zwaar? En wat zit m'n stoel ineens vreemd? en waar komt die spons ineens vandaan? Ik kijk door de voorruit en zie recht voor me mijn auto staan... Het kwartje viel en ik ben snel de auto uit gegaan, weer even om me heen gekeken of iemand het gezien had. Ik was dus in een andere zwarte auto gestapt die achter de mijne stond en blijkbaar niet op slot zat
Wat erg voor je zeg. Ze zeggen wel eens what doesn't kill you makes you stronger. Maar kan me goed voorstellen dat dat toch getekend heeft als je zulke dingen mee hebt moeten maken
Bij het boksen wat nu op tv is. Ik wordt er gewoon naar van als iemand KO wordt geslagen...is echt niks voor mij
Jaren geleden de huisarts die uitstrijkje deed (op zich al ongemakkelijk) Terwijl hij van onderen zit te wroeten zegt hij:" zo, jij bent van onderen iig lekker ruim dus mocht je kinderen willen dan kunnen die er met gemak uit In een erg drukke periode toen ik tegen een burnout aan zat: Voor m'n werk in de thuiszorg kom ik aanrijden bij een gezinsvervangend tehuis. Ik blij, het is daar meestal druk met parkeren maar nu een plekje recht voor de deur. Ik parkeer hem netjes voor de deur in een parkeervak. Loop er nog even een rondje omheen om te kijken of ik genoeg ruimte heb tussen mijn voertuig en de auto's naast me. Jup, netjes geparkeerd. Trots op mezelf. Check nog of hij op slot is. Check Ik loop naar het gebouw en zie 2 bewoners verbaasd naar mij kijken en vervolgens naar m'n voertuig. Ik draai me om om ook te kijken wat er zo vreemd is. Tot m'n schrik zie ik dat ik die dag niet met de auto was maar met de fiets die ik zojuist keurig tussen 2 auto's in het midden van een parkeervak had geparkeerd. Ben snel naar buiten gegaan om m'n fiets te pakken en tegen de muur te zetten. Ik schaamde me dood toen ik naar binnen liep. Ik kom bij een boerderij om een me te wassen. Kleinzoon doet zoals wel vaker de deur open. Ik meld dat ik z'n oma kom wassen. Kleinzoon kijkt me verbaasd aan zegt twijfelend:" oh, ok. Kom ik de kamer binnen, ligt mw opgebaard in bed.. Ze was die nacht overleden en verzorgd en dit was niet aan mij door gegeven. Kleinzoon dacht dat ik z'n oma nog even ging verzorgen zodat ze er mooi bij lag. Kon wel door de grond zakken. Jaar later: had een meneer in m'n planning staan die terminaal was en wij kwamen daar om hem te verzorgen. Toen ik aankwam vond ik het al vreemd dat de gordijnen dicht zaten. Mw liet me binnen en vroeg of ik koffie wilde. Ik vroeg hoe het nu ging. Ze begon te huilen en te vertellen dat ze haar man zo mistte, dat het goed was zo enz. Oh en de mededeling dat ik wel bij hem mocht kijken. Bleek dat hij achter me achter een kamerscherm opgebaard lag. Collega was even vergeten te melden dat ik er niet naar toe hoefde omdat hij was overleden... Was zeeeeeer ongemakkelijk. Niks laten merken aan Mw. Heb haar gecondoleerd, ben bij haar man gaan kijken en weer weg gegaan. Ze vond het zooooo fijn dat ik speciaal langs gekomen was om afscheid van hem te nemen....
Die winkels sla ik over... Ik kijk eerst of er mensen zijn en zo niet dan loop ik door. Vind het echt zeer ongemakkelijk als er geen andere klanten lopen. Personeel loopt voor m'n gevoel dan naar me te kijken of Er springen nog net niet bovenop je om te vragen of Ze kunnen helpen. Verschrikkelijk.... Hetzelfde met een wachtkamer inlopen. Vind het echt niks. Ongemakkelijk dat ze allemaal opkijken wanneer je binnen stapt.
Ik liep met dochter van toen een jaar of 5 in de winkel. Voor ons liepen een man en een vrouw. Vraagt ze keihard en wijzend naar die man:" MAMA, IS DAT MIJN DONOR-PAPA? IS DAT DIE MAN DIE JOU ZAADJES GEGEVEN HEEFT???" MAMA,MAMA,MAMA HOOR JE ME?? IS DAT..... Ik heb je gehoord. .Net als de rest van de winkel.....
Vanmiddag in de ah. Loeidruk natuurlijk, en ik liep in volle vaart met mn karretje rond, komt opeens een man tegemoet met dezelfde snelheid, wij allebei vol in de rem. Was een grappige situatie, en ik glimlach. Ook de man blij dat hij geen frontale botsing had met zn 3 dozen eieren dus hij lacht ook. Stompt ineens zn vrouw/vriendin? in zn zij: " zeg, wat staan jullie dom naar elkaar te lachen, doe even normaal ja"! Op zich al akward, maar vervolgens staan ze achter me bij de kassa, durfde mij niet om te draaien
Ja en het sloeg nergens op. Het leek wel een tekenfilmpje zoals wij ineens vol in de rem moesten, daarom was het grappig. Natuurlijk kan het zo zijn dat hij haar al 5x belazerd heeft maar dit was echt weird.
Ik zou me vooral schamen als ik die vriendin was en er zoiets kattigs uit flapte Als je zo wantrouwig bent, kun je elkaar ook beter vaarwel zeggen toch?
Bij mijn zus in huis zit er geen slot op het toilet. Op zich geen probleem maar bij een verjaardag best link Ik ging nietsvermoedend naar het toilet. Ineens vliegt de deur open en staat daar een buurman die ook op de verjaardag was. Hij rood hoofd en stamelde sorry.. ik kon niets uitbrengen van de schrik. De rest vd verjaardag hing er nog een beetjes een awkward sfeertje tussen de buurman en mij.. hebben er op het einde nog om gelachen maar als we mekaar zien is dat toch op de een of andere manier gek. Inmiddels steekt er gelukkig wel een sleutel op de toiletdeur
Toen mijn man en ik net een relatie hadden woonden we in studentenhuizen. Op een avond moet ik na de sex naar het toilet 2uur 's nachts of zo) en doe de badjas aan terwijl ik de slaapkamer deur open doe. En daar liep net een van zijn huisgenoten langs.
Ik was een jaar of 18 a 19 en ging naar de Albert Heijn omdat ik wat dingetjes hebben moest. Omdat ik op krukken liep, had ik een winkelwagentje gepakt om mijn krukken in te doen, op te kunnen leunen en ook nog mijn boodschappen fatsoenlijk mee te krijgen. Op een gegeven moment kom ik langs wat zonnebrillen in een kopstelling. Dus ik pak er eentje en ben aan het bedenken of ik hem wel of niet meeneem. Op een gegeven moment komt er een vulploegmedewerker aan met zo'n grote kar uit het magazijn. Tegenover de kopstelling met zonnebrillen had je ook zo'n open bak waar dan dingen in lagen. Geen idee hoe zo'n ding heet. Die stond in ieder geval vast op de grond. Dus dat zorgde ook dat ik met mijn kar in de weg stond voor de vulploegmedewerker. Omdat ik dus de kar gebruikte als loophulpmiddel op dat moment, kon ik dus niet aan de kant gaan met zonnebril in de hand. Die flikkerde ik dus in de kar om hem te halen. Nadat ik aan de kant gekreupeld was, heb ik de rest bij elkaar gezocht wat ik nodig had en ben naar de kassa gegaan. Ik betalen. Word ik aangesproken door een beveiliger ofzoiets die me vraagt waarom ik die zonnebril niet betaald had. Die zonnebril was dus onder de tas geschoven die ik in de kar had liggen om mijn boodschappen ook na die tijd mee te krijgen. Ik was er die dag niet helemaal bij met mijn hoofd, dus was die zonnebril glad vergeten. Ik schoot dus in paniek en kon geloof ik nog zeggen dat het niet de bedoeling was en dat ik hem wel alsnog wilde betalen. Dat kon gelukkig bij de servicebalie.
Ommmgg diiiittt hahahhahahaha soms heb ik echt iets nodig uit een winkeltje en dan loop ik een paar keer langs tot er wat mensen binnen zijn heb er zo'n schijthekel aan als ik meteen word aangestaard of aangesproken
Vind het ook altijd ongemakkelijk en rete irritant als mensen je elke keer in de rede vallen, of als toevallig iemand anders ook net iets zegt.. Als ik iets wil zeggen tegen mijn chefin ofzo van 'oh gisteren was trouwens echt..' en iemand roept haar dan ineens.. dan wil ik mijn verhaal ook niet meer afmaken maar vaak zijn ze dan al vergeten dat ik uberhaupt iets wilde zeggen, zo awkward en vervelend