help gevallen!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by sjaantje85, Sep 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    Ik ben vandaag 40 weken zwanger en was net onze hond aan t uitlaten...maar hij zag een blaadje waaien en ik was niet aan het opletten en hij trekt me zo mee.....boem daar lig ik op de grond ben wel op mn zij gevallen dus niet volop mn buik en kheb de val met mn knie opgevangen die nu nog dikker is als ie al was!!
    moet ik me nou zorgen maken om het kindje??
    kheb nml gister ook al de hele middag in zh gezeten omdat ik minder leven had maar onze uk was in uitstekende conditie......dus vindt het ook zowat om nu WEER te bellen.....
    maargoed ik viel dus niet hard en ook niet op mn buik....wat zouden jullie doen??????
    whaaaa kan wel janken.....:x

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Bellen! Gewoon doen hoor! Wat maakt het jou nou uit wat ze van je vinden in het ziekenhuis of bij de vk (als ze überhaupt al raar vinden dat je belt, wat me niet voor de hand liggend lijkt als je zegt dat je gevallen bent). Doen waar je je goed bij voelt!!

Hoop dat je snel bevalt van een gezond en mooi kindje! Succes!

X

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Gewoon bellen! Waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar het is fijn voor je eigen gemoedsrust om even te weten dat het goed is. Voel je het kindje nog even goed als anders?

Succes met de bevalling!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Wel ff bellen, De meeste verloskundigen laten je voor de zekerheid wel even aan de monitor leggen.
    Maar zolang je geen pijn voelt, geen bloed ziet en je kindje goed voelt is er niets aan de hand.
    Ik ben zelf ook gevallen en ben niet aan de monitor gegaan omdat alles goed voelde.
    Maar toch als jij je onzeker voelt, bellen! Kom, ook al bel je 10x per dag zeg! Doen meid!

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Gewoon even bellen hoor! Vinden ze niet erg ;)

Waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar dan ben jij gerust gesteld.

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    thanks voor jullie reacties!!!kvoel de kleine goed in mn buik!!ben ook echt op mn zij gevallen arm en knie en t ging niet hard!!
    dus dat zit wel goed!!
    mss is het wel opwekkend en meld de kleine zich zo haha!!!
    iig heel erg bedankt voor de reacties en jullie ook allemaal een voorspoedige zwangerschap!!

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

Nov 19, 2008
    853
    0
    0
    Had hetzelfde, maar dan gestruikeld over een stoeptegel tijdens het uitlaten. Bij mij bleek mijn hand gebroken en ik voelde na de val even geen leven. Mij is verteld dat in deze periode je beeb goed beschermd is maar ook heel goed voelt of je gespannen bent of stress hebt. m.a.w. jij schrikt dus je frummel ook vandaar even de 'radiostilte'. Even laten luisteren bij de vk en dan is alles vast goed! succes!

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    getsie meid, schrikken hoor!!! maarre gewoon bellen hoor!! echt doen, want je kunt maar beter een keer te vaak gebeld hebben dan te weinig!

Share This Page