Want we komen er niet uit. We hadden tot een week of 38(!) Sid als naam voor een jongen. Helemaal gelukkig. Toen zei partner plots dat ie het een vreselijke naam vind. Hij wilt nu Rin, maar dat wil ik absoluut niet Meisjesnamen hebben we genoeg..Maar voor een jongen, nee. Hij zei tegen mij "up to you, but no Sid" maar nu heb ik een paar namen aangeboden (Tai en Zane) maar die vind ie ook niets. We zoeken dus korte (niet meer dan 4/5 letters) en het liefst stoere Engelse jongensnamen..Kan iemand helpen?
Kai/Kay kan helaas niet (sorry, was ik vergeten te melden in het bericht) want een vriendin van hem heeft een kindje van anderhalf en die heet Kai.
Ik vind Dex, Finn en Jay erg leuk Zal straks als hij terug is even die namen voor hem houden.. Zelf zat ik ook al aan Sora, Nige of Declan te denken..En Axel
Ja..Sid is inderdaad een leuke naam en ik wil hem stiekem Sid noemen, alsnog! Aidan/Aiden vind ik erg leuk, Ray ook..Lijstje maken voor als hij straks thuis is
Sonny Bono Nick Rick Mick Mike Sam Van Dean Bob Even nieuwsgierig hoe komt dat je man het ineens niet meer wil? Moet zeggen dat ik Sid wel heel leuk en niet veel voorkomend vind! Ben benieuwd wat het wordt, succes!
Nou..We zeiden de namen tegen zijn oma..En die schoot in de lach "dat doe je je kind niet aan toch omg" en toen zei hij "ja, ik vind het ook niets, maar zij vind het zo leuk" Dus ik denk stiekem dat het door z'n oma (en zus) reactie kwam..Hoewel ik dat niet zeker weet. Eerst helemaal te plannen "en dan gaat Sid naar school" en nu plots "alles behalve Sid."
Nou Rin vind ik ook niks, hoop dat er hierboven wat tussen zit voor jullie, want aan je banner te zien sta je op klappen! Succes met de bevalling ook!
Liam, James en Jack Onze zoon heeft twee Engelse namen, de eerste is voor jullie te lang maar zijn tweede naam is James maar dan zo geschreven: J.aimz