Hallo allemaal, wat vinden jullie kan Ilse terwijl mijn zus ook een meisje heeft die Else heet? Sanne vinden we ook leuk maar komt vaak voor dus Ilse vinden we stiekem net iets leuker.. Alvast bedankt voor jullie mening!
Had me nog nooit gerealiseerd dat die namen idd veel op elkaar lijken. Wat mij betreft kan het Ilse wel.
Sanne omdat ik die naam gewoon mooier vind, maar vind Ilse prima kunnen. Het zijn geen zusjes. Dan zou ik er niet voor kiezen
De meningen zijn verdeelt dus, ik zie m'n zus regelmatig maar vooral op verjaardagen. M'n nichtje is nu 5 dus op zich zit er wel een aardig leeftijdsverschil tussen. Beide namen zijn gewoon leuk, misschien laten we het wel van het moment afhangen of we het een Ilse of een Sanne vinden
Sanne... Mijn stiefzusje heeft haar dochter bijna dezelfde naam gegeven als mijn zoontje en vond dat niet echt leuk. Ik bedoel wij hebben die naam toen met zorg en als vernoeming gekozen en vervolgens geeft zij haar dochtertje bijna dezelfde naam op de 2 eindletters na dan. Dus om die reden zou ik het niet doen en voor een andere naam gaan.