Een hele tijd geleden heb ik hier eens een topic gelezen met tips waar je Lego het beste (voordelig) kunt kopen. Nu heb ik gezocht maar ik kan het topic niet terugvinden. Mijn zoontje wil voor zowel zijn verjaardag als sinterklaas graag Lego dus we willen voor hem graag een paar setjes kopen (1 of 2 grote pakketten en dan met uitbreidingen erbij) van Lego Dino en Lego City. Heeft iemand tips waar ik deze het beste kan kopen? Ik zag dat de ToysXL een aanbieding heeft van 3 halen 2 betalen op alle Lego, maar zij zijn bijvoorbeeld wat prijzen betreft een stuk duurder dan andere winkels. Iemand tips? Alvast bedankt!
Wij waren vorige week bij Blokker en daar hadden ze 25 of 30% korting op de Lego/Duplo. Ik meen dat dat tot eind oktober gold.
hier wil het ook nog wel eens goedkoper zijn myToys.de | Spielzeug, Kindermode, Babysachen - Alles für Ihr Kind - myToys.de
op www.bol.com staat geregeld lego in reclame, wel vergelijken want is niet altijd het goedkoopst maar meestal wel.
Webgigant.eu voor topmerken Playmobil, Lego, Duplo, Little Tikes, Schleich, Jumbo, Ravensburger vindt u bij http://www.webgigant.eu ??
Succes ermee; wij hoopten om veel lego 2dehands te kopen maar blijkbaar zijn verzamelaars er ook erg op uit helaas. Onze Meneer heeft dus inderdaad zo'n grote Duplo blokkendoos nieuw gekregen en nog wat extra dingen erbij in de aanbieding, maar 't was desondanks een serieuze hap uit zijn speelgoedbudget. Binnenkort de "gewone" lego, budgetair sta ik er niet voor te springen maar ja, 't gaat dan ook wel jaren mee.
Ik heb laatst al het duplo voor onze kids bij kruitvat gekocht. Er zijn veel winkels die wel 25% korting hebben maar ik was daar nog steeds voordeliger uit. Ze hebben ook veel lego. Je kan op de site van kruitvat zien wat ze er allemaal hebben.
zo dat zijn nog eens leuke prijzen. wou een stadsdierentuin van duplo voor liam. helaas is hij voorlopig niet meer verkrijgbaar via internet.
op marktplaats staat er een top1toys winkel die goedkope lego en playmobil verkoop dat scheelt ook heel veel !
Joppa.nl - goedkoop LEGO, Playmobil, Carrera, Aquaplay, BRIO, Kapla kopen! Uit voorraad leverbaar! | Joppa.nl FOKKIDO: goedkoop PLAYMOBIL, LEGO, Wesco, VIPP, BODUM, ZOKU en illy kopen.
Speelgoedbudget?? Mag ik vragen hoeveel je dan reserveert voor speelgoed?? En leg je dan iedere maand wat opzij ofzo?? Ik vraag dit puur uit nieuwsgierigheid hoor. Misschien ook wel handig voor ons om dat te gaan doen zodat je niet alle kosten in 1 keer hebt.
Thnx allemaal! Ik zie sowieso al flinke verschillen. De dino basis die onze zoon graag wil loopt qua prijs uiteen tussen 99,95 en 76,95 dus dat scheelt echt behoorlijk. Nu ziet die allergoedkoopste er niet heel betrouwbaar uit (via marktplaats, wel nieuw) maar ik zie er ook al een paar voor 85 en dat is natuurlijk ook al een leuke korting!
Marktplaats.nl > Lego Dino 5887: Dino Verdedigingsbasis * 't LEGOhuis * - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Duplo en Lego 74.50 en nog in Eindhoven ook (ik kan me iets herinneren dat je vlakbij daar woont) en je mag afhalen dus geen verzendkosten..