Waar voordelig Lego kopen?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Yummy, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Een hele tijd geleden heb ik hier eens een topic gelezen met tips waar je Lego het beste (voordelig) kunt kopen. Nu heb ik gezocht maar ik kan het topic niet terugvinden.

Mijn zoontje wil voor zowel zijn verjaardag als sinterklaas graag Lego dus we willen voor hem graag een paar setjes kopen (1 of 2 grote pakketten en dan met uitbreidingen erbij) van Lego Dino en Lego City.

Heeft iemand tips waar ik deze het beste kan kopen? Ik zag dat de ToysXL een aanbieding heeft van 3 halen 2 betalen op alle Lego, maar zij zijn bijvoorbeeld wat prijzen betreft een stuk duurder dan andere winkels.

Iemand tips? :D Alvast bedankt!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij waren vorige week bij Blokker en daar hadden ze 25 of 30% korting op de Lego/Duplo. Ik meen dat dat tot eind oktober gold.

3. liesbet77

liesbet77 Actief lid

26 dec 2009
    333
    0
    0
    bediende
    België
    op www.bol.com

staat geregeld lego in reclame, wel vergelijken want is niet altijd het goedkoopst maar meestal wel.

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
  5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Succes ermee; wij hoopten om veel lego 2dehands te kopen maar blijkbaar zijn verzamelaars er ook erg op uit helaas. Onze Meneer heeft dus inderdaad zo'n grote Duplo blokkendoos nieuw gekregen en nog wat extra dingen erbij in de aanbieding, maar 't was desondanks een serieuze hap uit zijn speelgoedbudget. Binnenkort de "gewone" lego, budgetair sta ik er niet voor te springen maar ja, 't gaat dan ook wel jaren mee.

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb laatst al het duplo voor onze kids bij kruitvat gekocht. Er zijn veel winkels die wel 25% korting hebben maar ik was daar nog steeds voordeliger uit. Ze hebben ook veel lego. Je kan op de site van kruitvat zien wat ze er allemaal hebben.

7. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
  8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Schmets is goedkoper dan Mytoys omdat je bij Mytoys nog de verzendkosten naar Nederland hebt.

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik heb Intertoys gebeld, voor het einde van Oktober is alles weer leverbaar, ook de dierentuin

10. marilouise

marilouise Niet meer actief

Intertoys online momenteel heel goedkoop tot de 28e!

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

op marktplaats staat er een top1toys winkel die goedkope lego en playmobil verkoop dat scheelt ook heel veel !

12. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Marktplaats!

13. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Speelgoedbudget?? Mag ik vragen hoeveel je dan reserveert voor speelgoed?? En leg je dan iedere maand wat opzij ofzo??

Ik vraag dit puur uit nieuwsgierigheid hoor. Misschien ook wel handig voor ons om dat te gaan doen zodat je niet alle kosten in 1 keer hebt.

14. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handig topic trouwens.

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Thnx allemaal!

Ik zie sowieso al flinke verschillen. De dino basis die onze zoon graag wil loopt qua prijs uiteen tussen €99,95 en €76,95 dus dat scheelt echt behoorlijk. Nu ziet die allergoedkoopste er niet heel betrouwbaar uit (via marktplaats, wel nieuw) maar ik zie er ook al een paar voor €85 en dat is natuurlijk ook al een leuke korting!

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Deel Deze Pagina