De titel zegt het al. Waar doen jullie de hapjes in? Ik wil paar hapjes in 1x gaan bereiden Alvast bedankt!
bij de xenos plastic bakjes gekocht kunnen in de magnetron en vriezer zijn die fel gekleurde met deksel....
Ik heb een paar weken geleden bij Ikea van die rubberen ijsblokvormen gekocht , zitten 4 grote vakken in en hebben het formaat van een gemiddeld potje voeding , echt superhandig, precies het goede formaat! Je hebt ze in rood, blauw en groen
Bij marskramer hebben ze ook van die handige kleine plastic bakjes. Ideaal, kunnne in de vriezer, vaatwasser en magnetron.
Ik heb laatst bij de Hema ook mooie bakjes gezien. Ze zijn er in 2 verschillende formaten, kunnen in de vriezer en in de magnetron, hebben een leuk kleurtje en volgens mij ook nog een antislip rand aan de onderkant!
ik vries niks in ik maak gewoon per dag een fruithapje en is het te veel dan eet ik het zelf op ik denk dat met in vriezen de vitamine verloren gaan groetjes jolanda
Dat doe ik over het algemeen idd ook, alleen in een druk gezin met een druk weekschema kies ik er toch vaak voor om zondags porties te maken voor de hele week (bij invriezen gaat 15-20% van de vitamine verloren, dus niet alles gelukkig).
Het gaat om groente. En aangezien ik het druk heb leek het mij handig om de restjes in te vriezen. Genoeg tips, bedankt!
Ik heb ook de bakjes van Xenos erg makkelijk om in te vriezen en kunnen zo in de magnetron. En wat ook belangrijk is ze zijn te betalen. Ik maak ook altijd in 1 keer een hoop groente hapjes en die vries ik in.
Ik gebruik ook de bakjes van de Xenos, van die plasticke, haal er 2 per dag uit en dat eet ze meestal op. Ideaal.