ik had net het nederlandse journaal gezien, en floepte nog even langs de netten. ik kwam op een engelse zender. (cnn???) en daar was het op. ik dacht, goh een actiefilm, leuk. 10 min later stortte het tweede vliegtuig erin, en toen wist ik dat het echt was. heb meteen iedereen gebeld.... het was net begonnen, en ik heb de hele middag voor de tv gezeten. alles kunnen volgen. was ook zwanger, en erg geschrokken. wat afschuwelijk. mijn schoonvader was trouwens net een dag in amerika, en net toen jarig. gelukkig was hij meteen doorgereist.... lidwina
nee niet helemaal..maar ik ben er persoonlijk zelf wel van overtuigd.. Vind het filmpje dan ook zeer interessant.. Vooral het gedeelte over het pentagon waaruit blijkt dat het gewoon onmogelijk is dat er een vliegtuig in dat gebouw is gevlogen omdat er geen enkel onderdeel meer is terug te vinden.. Het feit dat ze er ook zo'n stampij van maken elk jaar zegt ook wel wat..
Nee hoor Ik geloof namelijk stellig dat het zo is.. Als dat voor een ander kort door de bocht is dan is dat jammer..
het was nog geen dag gebeurt en er stond al weet ik veel wat voor dingen op maroc.nl geplaatst....zogenaamde foto's bewerkte video's e.d...er stonden linken waar je naartoe kon waar dat "complot"zogezegd nog veel meer werd uitgebuit als het waren en hoe raar ook het waren allemaal buitenlandse site's sommige site's zijn later nog even uit de lucht geweest omdat de provider daar niet aan wilde meewerken e.d maar ja dat krijg jij natuurlijk allemaal niet mee, in mijn ogen worden deze dingen opgevoerd door de moslims zelf om op deze manier bush en zijn regering de zwarte piet toe te spelen... hij heeft het ongetwijfeld met beide handen aangepakt wat er gebeurt is....maar het "zelf" gedaan hebben...nee elk dingetje wat er gebeurt is waar dan ook ter wereld kun je vraagtekens bij plaatsen en de boel manipuleren, het is maar net welke mensen daarvoor naïef genoeg zijn om daar in mee te gaan...
Ik had gewerkt, zat in de auto terug naar huis. Hoorde op eens dat er een extra nieuws uitzending kwam op de radio. Maar drong nog niet echt door. Kwam thuis de tv aan en ja hoor, je zag het al. Schrok heel erg.
Smoekie ik raad je aan de link te bekijken die ze hierboven gaven...en dit is toch echt geen moslim en de mensen op het filmpje ook niet die dit allemaal zeggen.. Ik vind deze hele film genoeg bewijs..
Ik was die dag gewoon thuis... Ik zat vanaf minuut 1 aan de buis gekluisterd! Echt een hele verschrikkelijke gebeurtenis!!!
ik weet welke link je bedoelt en dat is iets dat is allemaal gebasseerd op dingen waarvan men niet eens een bron weet, ik kan ook wel zo'n film maken als ik het geld zou hebben...feit blijft in ieder geval voor mij dat wat er in de film terug te zien is, al 1 dag na het gebeuren op internet te vinden was... en daarbij is het niet zo dat je onschuldig bent tot het tegendeel onomstotelijk bewezen is??? zou raar zijn als men veroordeeld zou worden afgaand op een of andere film waarvan je de feiten niet kunt traceren of waarvan je geen bron kunt overleggen..vooraleer je zulke dingen naar buiten brengt moet je ook de bron en de feiten kunnen laten zien en niet weergegeven in een of andere film.... nee ik kijk er wat dat betreft iets anders tegenaan maar dat komt ook door wat ik al zei al die dingen die ik toen direct al las, en allemaal geplaatst op diverse moslim site's...dus echt betrouwbaar zijn die dingen dan voor mij niet echt...maar goed dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening en zijn eigen goed recht.... we zullen wel zien t blijft in ieder geval verschrikkelijk wat er gebeurt is wie er dan ook verantwoordelijk voor is in het midden latend...
Wij zaten in het vliegtuig naar huis vanuit Turkije, de zoon was toen 9 maanden. Zodra we uitstapten hoorden we het nieuws.
Hm ik zat op werk.. Ik had daar een collega die zeker 1x per week binnen kwam stormen met "heftig nieuws" om even ons op stang te jagen... dus toen hij riep: er is een vliegtuig tegen het wtc gevlogen.... deden wij het allemaal af als het zoveelste grapje Heeft toch zeker een paar uur geduurd voordat iemand daadwerkelijk de moeite heeft gedaan het bericht te controleren en tot de schokkende conclusie te komen dat het deze keer geen geintje was.... Rare dag was het