Wat doen jullie nog alleen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Dee, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Hoi allemaal,

Ben nu 37 wkn en 1 dg zwanger en voel me nog best goed. Doe overdag nog best veel, zoals een keer de stad in. Wel snel moe en tegen het einde van de middag afgeblust.
    Nou zei mijn schoonzusje vanmiddag ineens, 'tjee dat jij dat allemaal nog zo alleen durft', zo alleen de stad in en veel met de auto weg. Zij deed dat niet meer toen ze zo ver was als ik, want stel dat het zou beginnen, of dat ze niet lekker zou worden.
    Nou is mijn vraag, doen jullie nog veel alleen zo op het einde?

Groetjes
    Dee

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Euhh.. nee eigenlijk zo goed als niks :(

Maar dat komt ook omdat ik dat advies van de gyn heb gekregen. Moet zelfs wachten met douchen tot m'n vriend thuis is :)

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Ik deed ook nog vanalles hoor! Ben met 38 weken nog een dagje wezen shoppen! En de zaterdag voor mn bevalling (donderdag) nog een flink stuk gewandeld....ik had (overdag) nog behoorlijk wat energie. Achteraf ook wel blij mee, had er niet aan moeten denken om die laatste weken aan huis gekluisterd te moeten zitten!

Maarjah, het is ook maar net hoe je je voelt he

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb ook gewoon alles nog gedaan wat ik normaal deed. Wel in een lager tempo en rustiger maar wat ik kon doen dat deed ik.
    Anders zit je straks mss nog 3 weken binnen, ook niet gezellig. Je moet niet overdrijven natuurlijk maar ik ging er gewoon op uit.

5. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik doe alles nog alleen! Ben nu 2 dagen overtijd en heb net nog boodschappen gehaald, met de auto, ga vanmiddag naar een vriendin en heb vanavond nog een feestje, ongeveer 30 km verder, dan gaat mijn vriend trouwens wel mee, maar ik ben niet van plan om thuis te blijven zitten wachten, dat schiet helemaal niet op! En zolang je je goed voelt, waarom niet.....?

6. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    Ik doe ook nog gewoon alles.
    Al gaat m'n moeder wel meetsal mee als ik boodschappen moet halen,maar dat hebben we eigenlijk altijd al samen gedaan,Je kent het wel 1 x per week de grote boodschappen.
    Alleen dinsdag ben ik alleen gegaan,maar ahd niet zoveel nodig.
    En voor de rest auto rijden en shoppen doe ik ook nog gewoon wel wat langzamer,maar dat is wel een goed excuus om wat vaker ergens wat te gaan drinken whahaha.

groetjessss

7. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb alles nog gedaan, een dag voor de bevalling nog wezen winkelen.

Als je niks meer doet duren de dagen ook hardstikke lang...en als het begint heb je echt nog tijd genoeg hoor!

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik doe bijna alles nog behalven ver van huis gaan. Ik fiets winkel, kook, doe het huishouden, schilder, behang (tja nieuw huis he). Maar we alles met beleid. rustig en langzamer dan normaal.

Groetjes Lisette
    p.s. Ik ga vanavond nog naar een verjaardagfeest op de fiets.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    [-( Ik mág niks meer doen sinds maandag ivm hoge bloeddruk, maar was de zaterdag er voor nog wel naar n beurs enzo geweest.

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik durf niet meer lange afstanden te rijden in de auto want ik ben een keer bijna aangereden de laatste keer en nu vertrouw ik m'n eigen rij-inzicht niet meer. Ben niet zo scherp op dit moment.

Verder ga ik nog wel boodschappen doen in m'n eentje of samen met m'n man. En ik ga nog uit eten, naar de bioscoop of een beetje winkelen of een half uurtje wandelen (dat wel samen met iemand). Voel me beter als ik blijf bewegen trouwens. Huishouden doe ik alleen het hoognodige op een langzaam tempo met pauzes. Ik krijg er namelijk kramp van in m'n bekken als ik te snel of te veel doe.

11. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik liep 's middags ook nog gewoon in de albert heyn, de baby valt er echt niet zomaar ineens uit hoor :)
    Het is juist goed om actief te blijven, dan herstel je sneller na de bevalling omdat je minder aan conditie hebt ingeleverd ;)

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik deed echt nog een hoop alleen. bopdschappen niet meer enzo kon ook echt niet meer met die buik en al die voorweeen. maar zodra ik echt weer lekker alleen alles kon doen en alles wat ik alleen kon doen deed ik ook.

13. linda83

linda83 Actief lid

Doe in principe alles gewoon nog alleen maargoed heb ook niet veel keuze want ik woon ook alleen..wel gaat alles op een wat langzamer tempo.En boodschappen doe ik ook vaak samen met mn moeder..

14. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik doe ook nog alles, maar merk wel dat het een in rustiger tempo gaat. Huishouden doe ik dus ook nog zelf, maar wel in mijn tempo. Ook ga ik er nog lekker op uit, maar autorijden doe ik ook rustiger aan. Tja, ben niet meer zo bij de les als voorheen.

Vanavond hebben we een verjaardag, maar dan blijf ik gewoon niet te lang. Drukte kan ik nu niet heel goed hebben en 'savonds ben ik moe.

Wel heb ik nu het advies gekregen dat ik het rustiger aan moet gaan doen, aangezien ik een verhoogde bloeddruk heb. 140/82 voor mij is dit dus hoog. Normaal zit ik rond de 112/ 65.

Maar zolang de dingen nog goed voelen, gewoon lekker je gang gaan hoor meis. Ik zou me doodvervelen als ik nu aan huis gekluisterd moest zitten.

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik heb gister er nog serieus over nagedacht om mee te gaan naar de 9 maanden beurs.
    jammer genoeg toch maar niet meegeweest omdat het alleen maar slenteren is en je daar juist zo moe van word ;)
    toen maar de stad ingeweest, ook gezellie.
    maar aan huis gekluisterd zitten zie je mij niet doen hoor!
    vandaag ook een hoop plannen, gaat de dag nl ook sneller voorbij, haha.

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wow ik ben echt jaloers op jullie, dat jullie dat allemaal nog kúnnen doen!

Wou dat ik wat mobieler was ;)

17. fenniet23

fenniet23 Actief lid

22 jul 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Alleen de grote boodschappen doe ik absoluut niet meer alleen, maar dat komt omdat ik niet meer mag tillen, stofzuigen en niet meer te veel mag traplopen. Dus heel veel dingen wacht ik mee tot mijn a.s. mannetje thuis is. Zoals bijv. de was die van boven gedragen moet worden. Stofzuigen doe ik nog wel, lekker eigenwijs, maar daar doe ik wel een uur over! :confused: Maar dat komt ook omdat ik bijna op mijn knieen moet voordat mijn mannetje dat doet! :rolleyes:

Maar kleine stukjes naar de supermarkt voor de kleine dingen doe ik wel alleen maar dan wel tergend langzaam. En als ik dan thuis ben dan ben ik ook echt kapot en moet ik bijkomen op de bank of bed. Maar ach ik denk maar zo nog ff en je hebt er iets moois voor terug.

Liefs Fennita

18. summer28

summer28 Lid

12 okt 2006
    91
    0
    0
    ik doe alles nog alleen.
    heb ook niet veel keus .
    was niet van plan om thuis te gaan zitten wachten tot de kleine komt.
    ga niet zo heel ver meer maar blijf niet thuis zitten

19. margriet24

15 mrt 2006
    72
    0
    0
    Ik ben gisteren ook nog naar de 9-maanden beurs geweest (é''en uurtje rijden hier vandaan) was erg gezellig, maar ik was het aan het einde van de dag wel zat (ik als er daar iets gebeurd was zoudne er vast wel genoeg mensen zijn die me konden helpen haha). Verder blijf ik ook echt niet thuis zitten het zal heus niet 1,2,3 geboren worden.

20. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik doe eigenlijk nog weinig, maar dat komt omdat ik niet veel meer kan. Maar eigenlijk ga ik alleen in mijn eentje de deur uit om boodschapjes te doen. Verder is eigenlijk altijd mijn vriend erbij.

Deel Deze Pagina