waar was je toen de bevalling begon?

Discussie in 'De bevalling' gestart door guusje27, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Bij m'n ouders op de bank... tijdend the voice of holland. Ik was nog aan het vertellen dat simon zo'n lekker stuk was. Mijn man zegt nu de hele tijd dat daardoor de vliezen zijn gebroken.... hahaha

2. Tese

Tese Niet meer actief

Op vrijdagavond rond 23.00 onder de douche zijn mn vliezen gebroken. Ik voelde een plop en ik maar kijken of ik vruchtwater kon ontdekken maar zoonlief fungeerde als "stop" .

Daarna moest ik naar het ziekenhuis omdat mn bloeddruk weer veel te hoorg was dus werd ik opgenomen. Ik had niet meer verteld dat mn vliezen gebroken waren, helemaal vergeten. Tot de volgende ochtend. Ik loop naar de wc en alles is nat haha. Om 16.00 uur begonnen de weeen en om 20.43 is hij geboren.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij mij begonnen de weeen van nummer 1 en 3 in de ochtend toen ik opstond zonder het breken van de vliezen. Van nummer 2 begon het met het breken van de vliezen vroeg in de avond toen ik even op bed gtst ging kijken.

Aparte is wel dat mijn dochters geboren zijn op data die met elkaar te maken hebben. Nummer 1 op 11-6 en nummer 2 op
    6-11.

Deel Deze Pagina