waar was jij je mee down under?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

waar was jij je mee

1. gewone zeep

2. lactacyd of chilly

3. alleen water

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahahahahahahahahahahaha :D

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

alleen water

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Veel mensen (uit bepaalde culturen) hebben in hun wc een soort van klein doucheslangetje die op de kraan van de wasbak in de wc is aangesloten. Op die manier kunnen ze de boel met water nog even na spoelen. Een vriendin van mij heeft dit thuis ook. In Nederland kennen wij dit niet echt geloof ik, maar in veel andere landen is het vrij normaal.

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Oh en ik was altijd met lactacyd of chilly. Voel ik me prettiger bij

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Water :)

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Antwoord is al gegeven! Inderdaad met zon slangetje thuis! :)

Buitenshuis is het natuurlijk niet anders en dan gewoon met papier ;) alhoewel ik mensen ken die zelfs een flesje water ervoor bij zich hebben maar zo ver ga ik niet :p

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Omg haha nee natuurlijk niet! Gewoon zoals je het onder de douche ook doet natuurlijk! :p maarja heel veel Nederlandse mensen kennen dat slangetje niet denk ik..

8. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zijn daar foto's van? Niet dat ze het schoonmaken natuurlijk maar vraag me af hoe dat nou werkt... Ik dacht dat ze daar een bidet voor hadden

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Heb er een bijgevoegd! :)

10. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zie niks......?

Edit; zie nu in je andere post :) idd net een doucheslang.. Handig! Thx voor de uitleg

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Niet?? Ik zie hem namelijk wel :(

Nog een keer..

12. knap

knap Niet meer actief

Ik lig in een deuk. Haha zie het al helemaal voor mij allemaal vrouwen die op een kraantje willen gaan zitten sorry gekke humor haha.

Nee ik douche gewoon en doe dan de douche sproeier even lekker van onder haha gewoon met water dus gebruik niks down under en moet zeggen heb nog niet een keer een schimmel infectie down under gehad.( tot nu toe klopt heel hard af)

Water dus.

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Alleen water, zeep is niet goed..

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Zo'n slangetje hebben familieleden van mijn man (turks) ook. Of ze hebben een maatbeker bij hun kraantje staan. Nou eerlijk gezegd vind ik dat ook niet echt fris. Sommigen zetten dat ding in het fonteintje zodat je niet eens fatsoenlijk handen kan wassen...
    Maar goed, wij gebruiken gewoon wc papier + vochtig toiletpapier. Zie niet in wat daar vies aan is? Wij douchen gewoon elke dag.

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hmm, okey! Toch ff kijken wat er op staat dan! :p Het is in ieder geval speciaal voor 'down under'! :D

Dat mag jij inderdaad ook vinden. ;)
    Fijn hé al die andere meningen, word het zo lekker gevarieerd van! ;)

Hebben veel vrouwen dan tíjd om zichzelf na iedere keer plassen zich helemaal te gaan wassen?! Ik niet in ieder geval, en al helemaal niet 'van binnen'..... ;) *moet er eerlijk gezegd überhaupt niet aan denken om van binnen te gaan 'poetsen'...?

Zo'n slang, tja, leuk bedacht, maar dat vind ik nu wel weer erg ver gaan, maar goed dat is mijn mening. ;)

Liefs,

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Met water.

En nee niet na elk toilet bezoek. Heb wel wat beters te doen :D

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik vraag me dan serieus af hoe dat werkt? Ga je je dan elke keer na het plassen je broek, sokken, schoenen enzo uitdoen en jezelf van onder met die slang wassen? Dan ben je toch super lang bezig met elk toiletbezoek?

Onder de douche was ik me met alleen water en na het plassen gewoon simpel met een papiertje vegen ;)

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik snap wat je bedoelt.... En bij de action verkopen ze alles toch? :)

Die slangen... Is volgens mij vooral in warmere landen?

19. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Met zeepvrije wasgel (en water natuurlijk). Nooit schimmeltjes gehad trouwens. Ook niet toen ik vroeger lactacyd gebruikte

20. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Alleen water, heb wel eens een tijdje lactacyd geprobeerd maar kreeg op een gegeven momen een vaginale bacterie en schimmel van. Mijn huisarts raadde dat ook erg af, water schijnt voldoende te zijn, want je vagina reinigt zich binnen vanzelf. Ga je met zeep of wat dan ook wassen, verstoor je de zuurgraad.

Deel Deze Pagina