Waar was jij toen je bevalling begon?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engeltje23, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thuis, in bed.. uhm eigenlijk net naast bed. M'n vliezen braken, kwart voor 8 's ochtends. Om 1 uur is de kleine man geboren.

2. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Op de bank in de woonkamer. Ik voelde "iets" pijnlijks en een kwartier later weer. Bleken de eerste weeën te zijn.

3. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    eerste 2 keer gewoon thuis , en bij mijn dochter stond ik voor het ziekenhuis te wachten op mijn buurvrouw die me kwam ophalen :p maaar kreeg ineens weeen dus ben maar naar boven gegaan en liep 5 uur later met mijn meisje naar buiten haha

4. Storm1

Storm1 Actief lid

19 mei 2014
    208
    0
    0
    In het ziekenhuis, nadat m'n vliezen al 4 dagen
    Gebroken waren werd ik wakker van de weeën na een heeeerlijke nacht te hebben geslapen.. :)

5. samaa

samaa Niet meer actief

Ik lag net weer in bed na toiletbezoek. Op het moment dat de wekker van vl ging voelde/hoorde ik mijn vliezen breken en toen ik ging staan een plens vw op de grond. 3,5u later op de ok is ons meisje geboren.

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    's Nachts in bed aan het slapen :D

7. Magz

Magz Lid

29 sep 2012
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Savonds, Net na het koken van een lekkere lasagne :)

8. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Thuis in de middag op de bank waren mijn vliezen gebroken.

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Bij de eerste begon het toen ik sliep ('s nachts) en bij de tweede toen ik aan het koken was.
    De eerste begon met gebroken vliezen en de tweede begon met weeën.

Gelukkig was ik beide keren thuis (beide met 38.1 geboren)

10. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lag te slapen. Weeën begonnen om 04.00 uur, om 6 uur 8 cm ontsluiting, om 7 uur in zh aangekomen & en om 8.59 werd ze met behulp van weeen opwekkers geboren! Ben bevallen met 40.2 weken van mn eerste :)

Het enige wat ik gedaan heb, is veeeeeel lopen. De middag ervoor ook een uur gelopen :) Verder niks bijzonders uitgeprobeerd alhoewel ik op het punt stond van alles te proberen hahaha :D

11. Suusj

Suusj Lid

29 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk forum!

Hier begon het thuis op de wc haha.. :D moest plassen, maar bleef druppelen.... vliezen gebroken al gauw begonnen erna de weeën. Benieuwd hoe het deze keer zal gaan

12. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik hoop vannacht ergens ofzo!! :D In het ziekenhuis hebben ze wel airco ;)

13. Itsmie

Itsmie Lid

28 jul 2012
    71
    0
    6
    In 't ziekenhuis, aan de monitor want werd ingeleid.. Met 34 graden in de zomer van 2013... :D heerlijk!

14. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Me too! Wel in december 2010

15. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    GELUKKIG niet in de stad waar we gepland hadden naartoe te gaan! Rond de middag had ik een beetje bloed bij het afvegen maar volgens Google hoefde dat niets te betekenen. Dus twee uur later vraagt man of we toch nog gingen. Dat halfuur ervoor voelde ik een zéér lichte kramp (bijna niet waarneembaar) die weg ging en weer terug kwam. Ben ik blij dat ik toen gezegd heb van liever niet... Een uur later hing ik over de fitnessbal te kermen. ;)

Ik heb er niets speciaals voor gedaan overigens. Oh ja, wel tonic gedronken (blegh) maar ik denk niet dat het echt bijgedragen heeft...

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik was thuis, in bed, toen mn vliezen braken om 3 uur 's nachts. Uur daarvoor nog gaan plassen, kon daarna niet meer slapen want ik voelde me een beetje vreemd :( 2 uur later dochter geboren in het zkh (stuitbevalling).

17. pafwaf

pafwaf Lid

22 sep 2014
    62
    0
    0
    meulebeke
    lekker aant slapen in mijn bed toen vliezen braken:)

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik lag te slapen toen mijn vliezen braken, dacht dat ik aan het bed plassen was.

19. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Midden in de nacht op het toilet 😂 dacht dat ik uitgeplast was, hoorde een soort knak en toen kwam er een golf vruchtwater. Half uur later begonnen de weeën.

20. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    #80 koekenpan, 8 jul 2015
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
    Logeerde bij mn ouders thuis (zij waren op vakantie maar mn zusje was er wel) omdat het de laatste weken niet goed met mij ging en mn vriend niet wilde dat ik alleen thuis was. Ik lag in t bed van mn ouders te slapen toen ik in bed aan t plassen was (dacht ik)...schone onderbroek gepakt, maar zodra ik die aanhad werd die ook weer nat. Toen voelde ik nattigheid...ben op de wc gaan zitten en toen kwam er een hele plons. Ik in paniek mn zusje geroepen en die heeft alle spullen verzameld en gezorgd dat ik in t ziekenhuis kwam. Mn vriend heb ik gelijk gebeld en die kwam 1.5 uur later in t ziekenhuis aan.

Deel Deze Pagina