Net mijn tanden gepoetst om te gaan slapen, nog even plassen en toen had ik bloedverlies. In bed gaan liggen en de weeën kwam op. Liefs,
Bij de eerste lag ik in de voormiddag op de bank wat te rusten. Ik was blijkbaar in slaap gesukkeld en om 12u schrik ik wakker en wil de zetel "uitspringen". En pats daar braken m'n vliezen. Direct begonnen de weeën en om 18u is onze zoon geboren. Bij de tweede lagen we in bed ik kon niet goed in slaap komen en wou even opstaan om wat te drinken. Om 12u 's nachts kom ik uit bed en pats m'n vliezen gebroken. Babysit die bij zoontje zou komen was eerst niet te bereiken. Om 00u45 eindelijk in het ziekenhuis en om 1u was mevrouw er al. Pfff, net op tijd. Ze is nu 7 en nog steeds met alles het eerst
Mijn vliezen zijn net na middernacht gebroken en ik lig nu in het ziekenhuis. Te wachten op wat komen gaat.
zondag 's morgens vroeg geplast. Had wat buikpijn en vond het erg irritant. volgens mij half 10 draaide ik me nog eens om in bed en KNAP! Vliezen gebroken. Naar ziekenhuis want kindje in vruchtwater gepoept en na een uurtje of 12 was ze er
Ik was thuis, hadden de schoon fam op visite en waren aan t bbqen. Had onregelmatige harde buiken. Had dat al weken maar nu wat erger. Stond er niet bij stil. En toen ze weg waren en alles opgeruimd had kreeg ik ineens weeën. Had daarvoor al een x weeën gehad, en was toen voorweeen. Dus ook nu verwachtte ik er weinig van, maar t zette door. De vk heeft bijna 3 uur later m'n vliezen gebroken, en nog eens bijna 3 uur later is zl geboren
Spannend username, succes!!! Hier nu al ruim 2 uur flink last van harde buiken om de 4 á 8 minuten en de rest van de dag ook een zeurderig gevoel gehad. Zou het nu dan toch een x gaan doorzetten? Ik wacht t maar weer af!
Ik was even wezen kijken bij m'n man die aan het vissen was met vrienden. Voelde al de hele dag voorweeën. Maar dat had ik al een paar weken af en aan gehad. Mooi om de vijf minuten en na een paar uur stopte het dan. Maar deze keer toen ik thuis kwam en op bed ging liggen kreeg ik direct stevige weeën, die om de vijf minuten kwamen en ruim een minuut aanhielden. Helaas duurde het daarna nog 33 uur...
Jaaaaaaa ik kan nu zelf ook meepraten!!!! Net om 23.59 op de uitgerekende datum braken mijn vliezen terwijl ik net in bed lag! Ik hoorde een knak, draaide me om en daar kwam het vruchtwater! En wat heb ik vandaag gedaan? Gezwommen, geshopt en helaas afscheid genomen van mijn man z'n oma.... Donderdag wordt ze gecremeerd, dus daar kan ik vast niet bij zijn en dit geeft echt een heel dubbel gevoel, maar oh wat ben ik toch blij dat t nu spontaan begint en dat ik vrijdag niet ingeleid hoef te worden. Nu wachten tot de weeen regelmatig gaan komen... Spannend!!!!
Sterkte met het verlies jammer dat ze de geboorte net niet kan meemaken. Drukke dag gehad dan. Soms zeggen ze dat de ziel van oma dan terug te zien is in de kleine, aangezien het op dezelfde dag is. Persoonlijk geloof ik dit enigszins, maar denk ook dat de kleine al weken geleden zn eigen ziel heeft gehad. Succes met de bevalling! Geniet maar lekker als de kleine er is ondanks de treurihe dagen.