Beste leden Nou, ik ben momenteel 6weken zwanger.. wij willen een reis maken naar marokko in de auto, en vervolgens met de boot voor ongeveer 5 uurtjes. Nu mijn vraag of het geen kwaad kan??? Groetjess san.
Auto rijden en op de boot kan geen kwaad. Het kan alleen zijn dat je last hebt van misselijkheid, maar dat ligt eraan hoeveel last je hebt van de hormonen. Veel plezier
Ik zou gewoon lekker in bed blijven liggen. Je bent immers al een paar weken zwanger. Wie weet wat er kan gebeuren! Doodeng zo'n autorit. En die boot. Even zonder gekheid: hoe denk je dat zwangere vrouwen hun leven leiden?
Nee. Absoluut onverantwoord. Dat je er überhaupt over nadenkt om van je leven te genieten terwijl je zwanger bent... Ik mis zo'n emoticontje die met z'n hoofd schudt Fijne vakantie, klinkt als een mooie reis, geniet ervan
Ik weet niet of je veel last heb van misselijkheid? Dan is het misschien wat minder. Zelf met 15 en 17 weken bijna 12 uur in de auto gezeten, maar het was wel prettig om elke 2 uur even de benen te kunnen strekken (had in auto ook niet veel beenruimte i.v.m. tassen) en had wat te drinken en eten bij de hand (voor als ik de misselijkheid op voelde komen). Ik zou zeggen veel plezier.
Bedant voor de reacties (van bepaalde dames)!! Ik vroeg het me gewoon af omdat ik er geen ervaring mee heb en het een lang reis van bijna 2 dagen is...
Eerlijk? Ik zou het niet doen ik zelf wel gedaan namelijk(precies met 6wk) en man man wat was ik misselijk! ik voelde me echt k&t. Moest constant overgeven ook. 5u in de auto & 2u met vliegtuig. Pff...kan je wel vertellen over alle wc's onderweg hoor Maar goed ik ben dan wel zo'n extreemgeval. Paar dagen later was ik opgenomen in het ziekenhuis wegens overmatig braken en uitdroging Als je je prima voelt..waarom niet!
Wanneer wil je gaan? Hoe voel je je nu? Ik zou het nooit doen. Maar ik was dan ook extreem misselijk. En ben sowieso wagenziek. Dat zou voor mij dus een hel zijn . En daarna in doe hitte daar zou ik denk ik ook uitdrogen. Het ligt er dus aan hoe jij je voelt. Maar ook of je die hitte aan keg
Slapen jullie onderweg ergens op hotel ofzo? Regelmatig stoppen om de benen te strekken en wat rond te wandelen. Maar is geen enkel probleem volgens mij.