Waar was jij vroeger fan van? En hing jou kamer ook vol met posters? Ik was een jaar of 9 en was helemaal fan van Britney Spears, toen kwam haar eerste nummer uit baby one more time Ik was er zelfs helemaal door bezeten van en wou alles wat Britney ook had haha, heel mijn kamer hing vol met posters inclusief plafond! Toen ze naar Nederland kwam wou mijn vader zo graag mee!
BSB! Hele behang overplakt met posters, sliep onder een bsb dekbedovertrek, spaarde van alles, ging naar concerten. Het is dat er in die tijd nog geen internet was, anders zou ik echt all-in zijn gegaan!
Take That! En inderdaad ook een kamer vol posters. Als ik bepaalde liedjes hoor vind ik ze nog steeds best goed eigenlijk. Wel vooral de liedjes die geen hits waren maar meer unplugged-achtige nummers enzo. Ach, het zat wel goed in elkaar. Ik heb nog steeds een klein zwak voor Robbie Williams.
Mijn kamer hing vol met posters van NKOTB. Die werden later vervangen door de BSB. Verder een hele verzameling aan plakboeken van Beverly Hills 90210.
Definitely Take That! Hele kamer vol posters alle knipsels verzamelen etc. En dan vooral Robbie Williams
Johnny Depp vooral in de tijd van 21 jumpstreet. Ik spaarde alle plaatjes uit bv de hitkrant en posters . Echt jaren idolaat van hem geweest.
Mijn eerste idolen waren John Travolta en Olivia Newton-John i.v.m. Grease. Dat was op de basisschool. Later Doe Maar, Wham, en uiteindelijk toch op het juiste pad beland met the Cure en the Smiths, en later Pixies, Placebo, Radiohead, Smashing Pumpkins enz.
Take that, Backstreet boys, Boyzone, Beverly Hills 90210, Baywatch, GTST, Goudkust, Onderweg naar morgen, Spice girls.