Hallo dames, Ik haak al een tijdje, voornamelijk babyspulletjes zoals rammelaars en wagenspanners. Ik wil nu graag bijtringen gaan verkopen, dat is voor mij ook een goede manier om mijn garenrestjes kwijt te raken Zouden jullie 7,50 betalen hiervoor?
Nee, ik niet. Moet wel bekennen dat ik sowieso behoorlijk huiverig ben voor dingen met kralen die zelfgemaakt en bedoeld voor baby's zijn. In dit geval zou ik me dan ook nog afvragen of het niet pluist (gezien het bedoeld is om op te bijten). Het ziet er leuk uit hoor en ik vind het heel knap want ik kan zoiets echt absoluut niet, mijn berichtje is dus ook echt niet lullig bedoeld, maar dat zijn redenen waarom ik zou afhaken (ha-ha). Oh en, ik weet niet of je vanuit een webshop verkoopt of alleen vanuit huis / op markten ofzo, maar ik denk niet dat dit door de brievenbus past, of wel? Dan zou er dus nog 6,95 aan verzendkosten bovenop komen en dan kom je op een bedrag wat ik er zéker niet voor over zou hebben. Als je wilt voorkomen dat mensen daardoor niet bestellen, zouden kleinere kralen misschien nog een idee zijn
Ikke niet. Vind garen en een bijtring niet echt een topcombinatie voor een baby ivm schoonmaken enzo. Lekker al dat oude kwijl wat er in gaat zitten. Brrrrr.
Bedankt voor je eerlijke reactie! Ik zou juist niet voor kleinere kralen gaan, vanwege de veiligheid Het is niet de bedoeling dat ik ze ga verzenden, meer verkoop via de lokale verkoopgroepen op FB. Er wordt veel gevraagd naar gehaakt spul.....
Ik zou het er niet voor betalen, omdat ik het liever zelf haak . Ik vind het idee wel leuk en ik zie in mijn omgeving dat gehaakte spullen helemaal hip zijn. Ik denk wel dat mensen dit gaan betalen.
Om te beginnen: ziet er prachtig uit! Persoonlijk zou ik alleen niet kiezen voor een bijtring met hout en garen (ivm splinters, pluis, hygiene en veiligheid). Qua prijs: bijtringen kan je van de merken volgens mij goedkoper krijgen. Ik zou even naar die prijzen kijken en dan daar in de buurt gaan zitten.
Nee, ik niet. Ik vind dat gehaakte echt niet fris voor een bijtring. Daarnaast zou ik twijfels hebben betreffende de veiligheid zo bij een hobby-haker (niets persoonlijks verder haha).
Ik zou het bijtring idee laten varen en er hartjes van haken aan een lusje en dan meerdere formaten onder elkaar bijv. Of een spenen doekje, dus met een klittenband lusje om de speen aan vast te maken. Of om een fotolijste heen Het bedrag isbhet probleem niet de frisheid en veiligheid wel in mijn ogen.
De prijs is prima. Maar ik zou het ook niet kopen ivm hygiene en veiligheid. Overigens ziet het er prachtig uit.
Heb deze toevallig net besteld voor 4.30 bij aliexpress en dan met een kralen naam erbij. Dus ik zou er geen 7.50 voor betalen hihi