Ik zit net met mijn dochter op de bank en merk ineens dat ze wel een stuk of 5 bultjes onder haar hak heeft. Voor zover ik merk heeft ze er geen last van. Loopt en rent gewoon. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Zie de foto.
Het zijn waarschijnlijk wratjes. Mijn dochter heeft ze ook gehad en zag er net zo uit. Op de voeten groeien ze vaak naar binnen daarom ziet het er zo uit. Na een aantal keer aanstippen was ze er zo vanaf.
Dank voor de reacties. Ik was zelf bang voor likdoorns, maar waarschijnlijk zijn het dan dus wratjes. Geen idee overigens hoe ze er aan komt. Op zwemles zit ze nog niet, dus ze kan het niet hebben van met haar blote voeten daar lopen en gymmen doen ze op gymschoenen. Maar goed, langs de ha dus. Ga ik regelen!
Wratten. Snel laten bevriezen. Mijn oudste heeft ze ook gehad, heeft echt een tijdje en best wat sessies vriezen geduurd voor hij er vanaf was.
en als bevriezen pijn doen; afplakken met duktape.. pijnloos en werkt vaak ook erg goed. Ik vond het zelf altijd érg pijnlijk namelijk dus wilde het mijn dochter niet aan doen. Maar toen ze er meerdere onder haar voet had, moest ik iets. Dus toen maar met duktape aan de gang gegaan en uiteindelijk vielen ze als steentjes uit haar voetjes. Helemaal verstikt door de tape (na 2 weken al meen ik) .