37,5 week zwanger en ziek

Discussie in 'De bevalling' gestart door naat85, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik ben vandaag 37,5 zwanger.
    Heb vanochtend de verloskundige gebeld om m'n bloeddruk op te meten, aangezien ik al een aantal dagen erge hoofdpijn heb met daarnaast momenten van overhit zijn.
    Bloeddruk was 120/75 goed dus.
    Normaal is de onderdruk veel lager.
    Ik heb verder wat last van duizeligheid, hartkloppingen en het gevoel dat ik koorts had, maar temperatuur is juist net aan 36 graden??
    Verlos raadde me aan veel te rusten aangezien ze me er indd niet goed uit vondt zien en opvang voor m'n dochtertje te regelen.
    Heb manlief gebeld en die was thuis gekomen, waardoor ik de middag op bed kon doorbrengen, maar lijkt alleen maar wat erger geworden.
    Verlos wilde dat ik direct belde wanneer ik sterretjes zou zien en/of misselijk zou worden, dat laatste heb ik niet.
    Heb een aantal dagen last van lichte voorweeen die niet doorzetten.
    Ik denk zelf dat ik gewoon iets onder de lede heb en zie nog reden om de verlos weer te bellen, ik vraag me wel af of 36 graden niet erg is??
    1e zwangerschap is overigens helemaal goed verlopen en gedragen tot precies 39 weken.

Wellicht dat ik van jullie wat ervaringen/tips/adviezen kan vernemen.
    Alvast bedankt!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik kan je geen raad geven, maar wil je wel veel beterschap wensen, heel vervelend zo vlak voor je bevalling. sterkte

Deel Deze Pagina