Kloppend hartje maar wel bruin verlies

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by wish01, Apr 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Ga de vraag toch maar hier stellen.
    Gisteren een vroege echo gehad met 6 weken om te kijken of het kleintje op de juiste plek zat.
    Sinds gisteren middag af en toe met afvegen oud bloed met wat slijm.
    Zijn er meerdere dames die dit hadden tijdens hun zwangerschap? Ik ben niet opzoek naar de slechte verhalen ben al erg onzeker.

Groetjes wish

2. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat vervelend meis... Ik heb het bij 2 zwangerschappen gehad vanaf week 6 tot week 10/11... Er was geen logische verklaring voor,al mijn echo's waren goed en een mooi kloppend hartje,nu lopen ze beide hier rond... Heb je een inwendige echo gehad denk ik? Dan zou het kunnen dat het daardoor komt? Ik ga voor je duimen op een goede afloop,sterkte!

3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Neem aan dat je een inwendige echo hebt gehad? Kan het niet daarvan komen?

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Hallo meide dankje voor de reactie ik had het al een beetje voor de echo. Wellicht dat de echo ook wat geraakt heeft.

5. Roos32

Roos32 Bekend lid

Jun 2, 2013
    923
    137
    43
    Female
    Je hebt wel een kloppend hartje gezien?

Het kan zijn van de inwendige echo en wat bloedverlies in de eerste weken van de zwangerschap is volkomen normaal. Ik verlies ook telkens wat bloed na een inseminatie of inwendige echo. Het is gewoon heel gevoelig daarbinnen.

Zolang het geen helder bloed is en je geen krampen hebt, kan het nog steeds goed blijven gaan.

Verschrikkelijk die eerste weken hè? Ik vond het ook een kleine hel.

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Jaa wat een onzekerheid. Had het de dag van de echo gistere al voor de echo maar heel licht. Vanmorgen wel wat echt donker oud bloed. Af en toe een beetje met afvegen. Gistere een prachtig kloppend hartje gezien en een werd op 6 weken gemeten en dat klopt ook met de telling.

7. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

Jun 14, 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het bij de zwangerschap van mijn zoontje ook gehad. Eigenlijk vanaf 6,5 tot aan de 12 weken bruin bloed verloren, maar ook helderrood bloed! Het hoeft niets te betekenen.

De eerste weken zijn gewoon heel eng en slopend (vind ik zelf). Wanneer mag je weer voor een echo?

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Ja dat is het inderdaad. Ik mag volgende week donderdag weer voor de echo. Hopelijk zien we dan weer een mooi boontje met een kloppend hartje

9. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

Oct 21, 2012
    550
    11
    18
    Ik heb het tussen week 6 en 9 ook gehad. Verklaring kon gynaecoloog niet geven.

10. Lemon macaron

Aug 4, 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Heb sinds de 16 weken bruin bloedverlies en met baby is nog steeds echt alles goed, heel veel dingen die dat kunnen veroorzaken en vaak kunnen ze je ook niet vertellen wat
    Zolang je geen rood bloed ziet of krampen je eigen niet druk om maken
    Sterkte met de spannende tijd!

11. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,044
    17,015
    113
    Ik heb vanaf de dag van de positieve test (3+4) t/m 8 weken dagelijks bruin bloedverlies gehad. Vervolgens van 9,5 t/m 12 weken ook weer regelmatig bruin en roze verlies.
    Met 20 weken zelfs een énorme (rode) bloeding gehad.

Geen van de bloedingen was te verklaren, de gyn zei dat ze het weet aan een iets te goede doorbloeding. Mijn dochter is ondanks de bloedingen kerngezond geboren :)

12. Rowena25

Rowena25 Fanatiek lid

Oct 23, 2016
    1,222
    1,226
    113
    Female
    Heb ik ook gehad rond de 6 weken, mij is verteld dat dat hartstikke normaal is ! 😃

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Word hoopvol van deze verhalen dankje meiden. Het is ook alleen af en toe bij het afvegen beetje gekleurd slijm.(sorry voor de details)

14. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb het mijn vorige zwangerschap gehad dagelijks van 6 tot 15 weken en kind loopt hier nu vrolijk rond

15. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bruinverlies gehad, zelfs ook wat helder bloedverlies. Rond de 20 weken ook nog een keer helder bloedverlies. Beide keren was er helemaal niks aan de hand. Ik hoop dat dit je een beetje rust geeft.

16. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Dankje voor alle fijne reacties. We wachten de echo van de 13e af

17. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

Mar 4, 2015
    2,054
    955
    113
    Ik heb het ook gehad, af en toe tot 18 weken. Soms bruin en soms helder rood. Uiteindelijk is het goed gekomen.

18. Aries

Aries Niet meer actief

Hier bij de eerste zwangerschap ook gehad, uit m'n hoofd rond de zes weken en nog een keer rond de tien weken. Daarna nooit meer gehad en er was niks aan de hand. Ik duim voor je!

19. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Wat spannend wish! Bruin is vaak oud bloed. Zolang je geen krampen hebt...
    Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan en jullie over 7 a 8 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen sluiten

20. DearDeer

DearDeer Bekend lid

Nov 10, 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad.
    Ik maakte me er erg druk over.
    Ook gezien ik een stilgeboren zoon heb bij 38 weken, en de zwangerschap erna een vroege miskraam. Echt onbezorgd zwanger was ik dus bij mijn jongste niet.
    Bij mijn vroege mk begon het ook met bruin. De gyn zei dat als het bruin was, het geen kwaad kon. Later werd het rood en veel bloedverlies. En bleek het inderdaad niet goed te gaan.

Bij mijn jongste heb ik ook bloedverlies gehad. Van 4 tot 16 weken.
    Bruin, maar ook later rood. Ik was dus bang voor weer een mk.
    Maar toch is het goedgekomen. Inmiddels is ze bijna 3 jaar.
    Mijn placenta lag bij de baarmoedermond. En dat is sneller gevoelig, kan bloedingen geven.
    Na 16 weken waren de bloedingen klaar. De zwangerschap verliep gewoon prima.

Maar uiteraard maakt het jou onzeker. Maar bij deze: het kan ook onschuldig zijn.
    Feit dat het niet rood is, vind ik positief

Share This Page