Mijn dochter is volgende maand jarig en nu wil ze heel graag een waveboard als kado. Maar waar kan je die het beste kopen? In de reguliere speelgoedwinkel zoals Bart Smit of Intertoys? Ik lees net dat er veel nepperds zijn die voor rond de 40 euro verkocht worden(meestal via webshop),aangeraden wordt een echte te kopen vanaf 80 euro. Dus als er mensen zijn met ervaring,misschien je eigen kind(eren)of neefjes/nichtjes,buurkinderen,ik hoor het graag!
Hoi, Die van 40 euro bij de action bv die zijn echt niet oke en is oo geen waveboard het tussenstuk zit aan elkaar. Ik heb hem voor mijn zoon gekocht 2 weken terug bij de intertoys voor 80 euro en die is erg goed. Vond die van 130 een beetje te duur omdat hij er ook bescherming bij wou
mijn zoontje heeft een van de markt van een nichtje gehad ( ze heeft niet veel geld om te besteden) moet zeggen dat het slecht is. jennefer
Mijn zoon heeft er een gekregen van zn vader voor zn verjaardag, dit is wel een "echte" gewoon bij de intertoys gekocht Maar waarom zijn die ripstick (of hoe je het schrijft) dingen? niet goed dan? Die zijn teminste een beetje normaal geprijsd, ik vind 130 nog al wat, voor een soort skate-bord.. maar misschien ben ik ouderwets aan het worden
Al kom ik er niet achter, waarom zo`n ding van 50 euro, nou minder zou zijn.. Oke ze gaan wat sneller kapot misschien, maar jah, de meeste rages duren toch geen 10 jaar
En bij een onderzoek, hoort ook nog een persoonlijk interview. Volgens mn zoon zeggen ze dat de ripstick dingen wat makkelijker zijn. En dat de meeste kinderen die ook hebben. Hij wist niks over of ze snel kapot gaan, hij dacht dat het wel mee viel
Volgens mij is het verschil dat een "nepperd" van plastic is in het midden en dat de echte een draaisysteem hebben. De'" nepperds" zouden eerder kapot gaan. Vind de echte er ook veel steviger uitzien. Mijn dochter heeft er eentje bij Bart Smit vandaan, was toen in de aanbieding. Goede bescherming is echt een must, want mijn dochter heeft al heel wat keren op de grond gelegen !! Groetjes Monique
Nou, ik was wel eens benieuwd wat die dingen zouden kosten, aangezien als ik in 5 minuten tijd hier naar de supermarkt fiets, ik gerust 30 van die kinderen op zo'n ding zie staan wiebelen of rijden. Had zo'n 30 Euro geschat, tot ik dus in de winkels zag dat ze gerust 70 - 120 Euro kosten. Nou, dan ben ik maar ook ouderwets , ik vind het belachelijk veel geld voor een rage-ding wat over een paar maanden weer in de schuur ligt te verstoffen. Oh ja, de gipskamer maakt overuren in deze tijd van al die kinderen die van die waveboards vallen. Zou dus inderdaad nog wel iets van bescherming erbij nemen, vooral als je al kinderen hebt die snel wat breken.
mijn zoon heeft er vorig jaar 1 gekocht via marktplaats.. een echt waveboard voor 45 euro..nieuw. (helaas heb ik de link van de shop niet meer bewaard) Het is onzin dat de "goedkopere" minder goed zouden zijn.. maar ding is zo intensief gebruikt en nog steeds heel deze wat hij gekocht heeft is van metaal, niet van plastic... ik denk dat even rondneuzen je veel geld kan besparen