Hallo, Afgelopen 28 april hebben wij een 5k gezinswoning toegewezen gekregen. In de advertentie stond toen dat we de woning 15 juni zouden kunnen betreden. Tijdens de aanbieding ondertekenen werd er al gezegd dat de oplevering later is omdat ze een plavont gingen vervangen. Maar dat het niet zo lang zou duren. Dus we gingen uit van max 2 weken. Nu krijg ik vandaag te horen dat er asbest is aangetroffen en dat t verwijderd moet worden en dat ik morgen de exacte datum weet. Weet iemand toevallig hoe lang t duurt om door de woningstichting ( die huren een bedrijf in ) asbest te laten verwijderen? Baal er enorm van, mijn meisje word zwaar om 9 trappen op te tillen.
als ze vandaag een afspraak maken zal dat voor volgende week zijn mischien nog wel voor de week erop. ja en dan is het afwachten hoelang het bedrijf er over doet. balen joh dat het zo lang duurt. zijn het dan oudere huizen waar jullie komen?( zulke als op de grote brugse grind weg?)
Ja ze hebben morgen een afspraak met de aannemer hoe lang het gaat duren ( die aannemer gaat t huis bekijken ) Hahah jij kent tiel! ben blij dak hier weg ga hahha, ik ga naar Wageningen! Nee t zijn wel modernere huizen hahaha. Jaren 60