Wat leuk voor je, veel succes! Jij was tandartsassistente toch?? Ik ben blij omdat mijn dochter binnen een klein halfuurtje haar bord helemaal leeg had vanavond. (hele slechte/extreem trage avondeter) Maar het was dan ook mama's magische pasta.
Ik werd vandaag door verschillende dingen blij! Mijn dochtertje van 4 was ziek en had fiks koorts maar heeft zalig uitgeslapen vanmorgen tot 10.30uur! Jongste dochtertje had geen koorts maar sliep heerlijk mee uit. Mijn man werkt voorlopig aan huis en die sliep ook heerlijk uit dus ik kon vanmorgen zalig rustig wakker worden in alle rust. Was om 08.30uur beneden. Zo kon ik heerlijk mn huisje doen en was alles bijna gedaan toen iedereen beneden kwam. Oudste dochtertje lag heerlijk op de bank maar was al een stuk vrolijker dan de dag daar voor en had kwebbels voor 10,dat maakte me heel erg blij! Want als mn kindjes wat mankeren dan voel ik me zelf ook niet fijn. Jongste dochtertje stond vandaag helemaal los en wou aanstalten gaan maken om te stappen maar vond ze nog eng dus deed ze maar niet hihi. Maar mn meiden hebben mij zoooooveel liefde weer gegeven vandaag en dat maakt mij elke dag helemaal blij! Zou echt voor gene miljoen zonder ze kunnen! Heb ontelbare kusjes gehad van de jongste en mijn oudste bleef maar zeggen dat ik zo lief ben en ook ontelbare kusjes....*zucht* Wat hou ik toch ongelooflijk veel van ze!
Ik werd vandaag heel blij toen mijn zoontje mij een kus gaf met een echt smakgeluidje. Voorheen deed hij alleen zijn mondje tegen mijn wang. AAAccchhhh ik smolt gewoon hihi.
Ik werd blij van mijn zoon die zojuist uit bed viel en toen besloot dat de vloer ook wel prima lag en dus gewoon verder sliep Heb er hard om moeten lachen (nadat ik 'm terug in bed had gelegd)
De eerste echte bewuste lach van ons zoontje naar ons beide, helemaal trots. En vervolgens kan hij niet meer stoppen zo lief!
Ik werd vandaag blij omdat ik las dat Sikkie zijn hcg blijft stijgen en dus zwanger is. Dat na al die pogingen en stress wonderen dus echt bestaan. Kippevel moment. Het beste nieuws wat ik vandaag las. gewoon wauw.
Van de les omgangskunde op school,toen een klasgenoot zei dat ik een prachtmens ben en ik werd nog blijer toen ik thuiskwam,kreeg een brief van de woningbouw:krijg binnen 3 maanden een woning aangeboden ,dit omdat ik met mijn dochter op een kamer woon.
t enigste waar ik blij van werd was van onze kleine meid als ze je zo heerlijk lachend aan kijkt en tegen je probeerd te kletsen voor de rest heb ik veel gehuild.....
Ik werd vandaag blij van mijn dochtertje die voor het eerst op het speelkleed lag en dit zo geweldig vond dat ik haar een uur lang alleen maar heb zien lachen. Daar smelt je hart echt van!
nog steeds, maar heb in het verleden gewerkt bij politie amsterdam he en bloed kruipt kennelijk waart niet gaan kan.
Hé leuk voor je! Maar ik dacht dat je je VWO aan het halen was zodat je tandheelkunde kon gaan studeren? Is dat dan nu van de baan?
Jep. Simpelweg omdat ik dan 8 jaar zonder inkomen zit, je kan namelijk niet ernaast nog werken want je zit al 40 u op school ex reistijd en de opleiding echt té duur is.
Ik begrijp 'em, bij die studie kan je er idd niet naast werken en je bent ook wel ff bezig.... Dan hoop ik dat je je droombaan (weer) vindt bij de politie, heel veel succes met je gesprek!
ik werd blij toen de deur van de slaapkamer van me dochter open ging vanmorgen en zij daar op bed zat met een big smile that makes my day
toen ik mn zoontje droog in mn linkerarm....en hij zijn hoofdje echt helemaal draaide om mij aan te kijken, om oogcontact te zoeken...en toen iets leuks brabbelde super heelrijk zo de dag te beginnen