Ik werd vanmorgen wakker gekletst door miniNooNoo, dat hoor ik echt 100 keer liever dan de wekker, zo leuk!!
dat mijn dochter op me af rende toen ik haar kwam ophalen van het kdv, ze dook letterlijk in mijn armen en riep "mama"!! ***veeg mij dan maar op***
Ik ga tegenwoordig op tijd naar bed en merk dat ik eindelijk niet meer versleten ben als ik wakker wordt! en verder van mijn 2 superschattige schetepoppetjes !
van mijn man. Hij kon me onwijs oppeppen toen ik vannacht klaarwakker in onze bungalow was en we besloten onze kleine vakantie stop te zetten en terug naar huis te gaan
Van mijn zoontje die helemaal blij is met zijn nieuwe schoenen die we vandaag hebben gekocht (is weleens anders geweest).
er staat hier een verse cake in de oven te bakken en die begint ondertussen zo heeeeeerlijk te ruiken in mijn zwangere neus
Vanmorgen scheen het zonnetje lekker en ik hoefde niet te werken, leuk jurkje aangetrokken en m'n 6 cm hoge spijkerstof peep toe's eronder, en dan heel erg oppervlakkig blij zijn dat je met je dikke buik er nog steeds goed uit ziet met 30 wk
Ik werd blij van de mini-boswandeling met m'n zoonje en m'n oud-collega (het schoentje vol hondenpoep laat ik dan maar even buiten beschouwing....)