zat net ik hou van holland te kijken en verbaasde me erover dat er schijnbaar zo weinig mensen (42%) altijd kaas in huis hebben! ben wel benieuwd hoe dat hier is!
Vroeger hadden we vrijwel nooit kaas in huis. Maar sinds Milan mee eet hebben we altijd kaas, want Milan is een echt kaaskop. En zelf eten we het nu ook veel meer.
Wij ook altijd kaas in huis. Voor m'n vriend een stuk extra belegen voor op brood. (ik vind kaas op brood echt vies) Verder geraspte kaas voor lasagne etc.
ik heb ook altijd kaas in huis als ik heb niet heb neem ik het gelijk mee met de boodschappen, maar dat komt dus haast niet voor, khep bijna altijd wel iets van kaas in de koelkast liggen nu dus ook plakjes kaas, geraspte kaas en fetta kaas en volges mij ook nog van die kruidencremekaas. hahaha
Wij hebben altijd kaas in huis. We zijn er verslaafd aan ! Ik eet continu Old Amsterdam en mijn man jong belegen van Beemster. Wij kopen overigs onze kaas niet bij de supermarkt, maar bij de kaasboer die aan huis komt. Is een stuk lekkerder.
Elke week haal ik gesnedeplakjes kaas zoonlief is heel erg gek op kaas. Op zijn brood, gesmolten kaas in de magnaton of lekker op een tosti hier dus bijna altijd kaas in huis en heb optie twee ingevult. Soms wel eens een dagje later dan het op is!
altijd kaas in huis! de kids houden er ook van en zelf ben ik er ook gek op, vooral oude kaas & geitenkaas!
Ik verbaasde me er ook over. Hier dus ook altijd kaas in huis. Altijd gewone jonge of jong belegen kaas en regelmatig 30+ en oude brokkelkaas.
Ik heb ook altijd kaas in huis maar onze medelanders niet en daarom was het percentage zo laag. Toch?
Wij hebben altijd kaas in huis. Ik ben een echte kaaskop, vriendlief trouwens ook die is er ook gek op. Per week gaat er een stuk op.
wij hebben altijd jong belegen kaas van de kaasboer in huis..... gaat toch vaak wel een kilootje in de week op aan kaas denk ik.... heeerlijk! onze meisjes zijn gek op een tostie met een beetje curry.... of een plakje kaas.... een gewoon broodje kaas ook wel maar vaak eten ze dan alleen de kaas eraf
ben dus niet de enigste die er flink naast zat ik zat ook zo rond 90% te denken Maar inderdaad niet gedacht aan de medelanders zoals hierboven staat
wij hebben altijd kaas in huis. Voor mijn man, want ik ben er niet wild van en mijn zoontje ook (nog) niet.
Hier ook altijd kaas in huis. Mijn man is Turks en ik weet dat het in de Turkse cultuur ook een must is om altijd kaas in de koelkast te hebben Dan wel feta kaas of andere geiten/schapen kaas Wij hebben hier nu beemster kaas , geraspte kaas, en kruidenkaas en feta kaas in de koelkast
Hier gaat de kaas ook met kilo's per weer er door. Vandaar dat ik ook hompen koop. En het restje word geraspt en verwerkt in andere gerechten. Vind dat er bizar weinig mensen kaas in huis hebben!!