Hoe intens blij mijn meisje vanmorgen was met haar stuk watermeloen... ze knabbelde er als een hamstertje op Zo lief..
dat mn zus spontaan belde of ze langs kon komen want ze had en dag vrij dat mn knul pas om kwart voor 9 wakker werd! en mama ook... dat mn knul nog steeds lief in de box wil spelen! het getrappel in mn buik!
ik werd vandaag errug happy van het weer! we hebben heerlijk met vrienden en diens zoontje op het marktplein gezeten waar een mini kinderboerderij was en veel leuke muziek!!
Ik werd happy toen ik vanmiddag hoorde dat ik 1,5 uur eerder weekend had. Dinsdag pas weer werken... heerlijk!!
dat een moeder naar mij toekwam om spontaan te zeggen dat ze zo ontzettend blij met ons is, omdat wij zo goed voor haar belangrijkste bezit zorgen.
Ik werd errrrrg happy van het moment dat ik mijn slonzigste thuiskleren aan kon trekken na een dag buikpijn. Voelt zo veel lekkerder!!
Mijn man had als verrassing magnums gehaald als toetje, hij was een keertje vrij ivm bevrijdingsdag terwijl ik gewoon moest werken. Vond het wel heel lief.
Vandaag: dat mijn infuus er uit mocht en ik eindelijk kon douchen.. jaa voor mij ook bevrijdingsdag dus.. En over het algemeen word ik gewoon blij van gezelligheid.. toastje, salades, leuke tv...of BBQ en 's avonds een vuurkorf.. ook weer met gezellige hapjes.. Ja ik ben een gezelligheidsdier. Over het algemeen word ik altijd wel vrolijk van eten..
Een huppelende Wendy van dierenverblijf naar dierenverblijf (ouwehands dierenpark) Een foto van 2 grijnzende tieners (mn zonen) Gezellig door het dierenpark wandelen met mn ouders man en kinderen zonder ge-eikel en geruzie. Wendy die in zichzelf zit te zingen en kus na kus na kus komt brengen omdat zij het duidelijk ook leuk vond vandaag
Foto's! Van mijn glas wijn . En van de lach op het gezicht van mijn meisjes toen ik ze ging halen op het kdv. En van mijn groot bord vol met eten .
Ik werd helemaal happy van mijn kleine meid die mij een heleboel knuffels kwam geven vanmorgen voordat ik naar mijn werk moest. Ik werd fijngeknepen door die kleine armpjes en werd nat van de vele kusjes! mmmmm......heerlijk!
Van mijn dochter die met een big smile op een paard zat! En mijn zoon die helemaal uit zijn dak ging omdat ie kleine viezerik had zien optreden.
Dat we vandaag eindelijk een paar klussen in huis hebben gedaan waar we al heeeel lang tegenop zagen.
Ik werd uitgeruster wakker, dus dat was al een goed begin. Man heeft het huishouden gedaan, ik kreeg drinken en een kus van mijn dochter. Ik mocht zelf met de pootjes omhoog. Heerlijk dus zo'n eerste dagje echt verlof
Dat ons zoontje vandaag mee naar huis mocht nadat hij een week doodziek in het ziekenhuis heeft gelegen en wij vreselijk in angst hebben gezeten. Ben zo blij dat hij nu weer in zijn eigen bedje ligt en wij ook.
Van mijn geweldige schat die weer een topdag bij zijn gastouder heeft gehad, en van mijn buik die vrolijk op een neer danst
Heel veel blije momentjes vandaag! * zonnetje * na 4 weken blessure weer langzaam aan hardgelopen zonder pijn! * Bezoekje aan de kapper * de 2 bolletjes heerlijk ijs van de italiaan!
Dat mijn lieve dochter (eindelijk) zo heerlijk zelf achter het loopautootje liep en nooit weer om wilde draaien