Ik ben bezig een foto-album samen te stellen met de HEMA album software. Er zitten al een aantal uren in en nu wil ie niet meer openen! :x Ik was al een tijdje geleden met het album begonnen en er vorige week mee verder gegaan. Toen heb ik ook een software-update geïnstalleerd. Sindsdien heb ik het album al meerdere keren geopend en gesloten, volgens mij. En nu kan ik er opeens niet meer in. Andere, oudere albums die ik heb opgeslagen kan ik nog wel gewoon openen Ik heb een foutmeldingsbericht opgestuurd volgens de mogelijkheid die het programma aangaf, maar ik kreeg de indruk dat ze daar niet op gaan reageren, dus waar die melding voor is Iemand hier bekend met dit probleem en vooral met de oplossing ervoor?
Nee, ik had hetzelfde met de Hema en ook dezelfde reactie, eerst een mail met standaard antwoorden en daarbuiten beantwoorden ze niets. Dus helaas een hoop werk voor niets geweest, sindsdien bestel ik nooit meer foto's of fotoboeken via de Hema.
Ik heb ook een keer dat probleem gehad bij Hema, dat was in februari. Dat waren alle foto's die we wilden ontwikkelen van onze dochter. Dus er zat ook een hoop emotie bij het uploaden ervan... Had er ook flink de balen van toen hij ook bij mij een foutmelding gaf. Ik heb toen de klantenservice van de Hema gebeld en ik moest toen een print screen maken en opsturen naar het naar haar opgegeven email-adres, zodat dat bij haar terecht zou komen. Dan zou ze me beantwoorden. Het was toen een iets ander probleem geloof ik, weet zo niet meer welke, maar ik kreeg toen het volgende terug van haar: "U krijgt de melding " bestanden zijn al geupload". Dit is ontstaan doordat de "back" knop is geactiveerd. Wij adviseren u de bestelling helemaal opnieuw te plaatsen en tijdens het bestellen de virus scanner uit te zetten. Deze kan problemen veroorzaken tijdens het verzenden van een bestelling. Vergeet u niet deze na het verzenden weer terug aan te zetten." Dat antwoord duurde even, en toen had ik ondertussen allang mijn foto's elders besteld. Maar wellicht heb jij wel baad bij dit antwoord.