Dat het zo gezellig was vanmiddag. Verjaardag zonder stress. Niet te druk, dus ook tijd voor kletsen ipv heel de tijd bijschenken en hapjes bijvullen.
Inmiddels 2 dagen geleden, maar bij de herinnering blijf ik blij: mijn hond heeft voor het eerst losgelopen buiten en gespeeld met andere honden. Hij was zo gelukkig! En ik ook toen ik het zag. Wat heerlijk dat dat goed ging, hij heeft zich helemaal uitgeleefd en tegelijk luisterde hij ook nog best redelijk als ik hem terugriep. Zelfs nog beter dan de andere hond waar hij mee speelde. Ik vond het heel spannend om hem los te laten, maar ben blij dat ik het aangedurfd heb.
Dat mijn jongste draak, op de peuterspeelzaal geweest is! Overgestapt en zonder morren heeft hij het leuk gehad, even gehuild maar getroost, en lekker verder gespeeld.
Van onze dochter, gisteren komen we aan in de efteling na gezegd te hebben we gaan wandelen. Toen we naar huis gingen "zogenaamd "gezegd dat we ook blijven slapen. En vandaag is ze jarig. Zo blij dat wij cadeautjes mee hebben en dat ze het vierd in de efteling. En straks komt oma ook nog een dagje en nachtje.