Net met dreumes en hond aan de wandel geweest, bij N. kon ik niet eens meer een rondje door de wijk. Wat is dat genieten zeg, en dan met dat lente zonnetje. Van mij mag die winter heel lang wegblijven.
Ja denk het wel, die had ik ook ergens geplant en het lijkt daar toch op ik had nog allerlei bollen geplant maar weet al niet meer wat haha. Verrassinseffect De tulpen zijn nog veel kleiner, die komen echt nog maar net boven de schors piepen. Heb denk ik toch de genen van mn oma doorgekregen, die hield ook zo van tuinieren.
Dochter had vandaag eerste b zwemles en kreeg een dik compliment over hoe goed ze zwemt. Ze glunderde helemaal
Vandaag 9km gefietst met de bakfiets in het zonnetje. Door de weilanden, we hebben schapen, alpaca's, kippen en een kalkoen gezien. Zo fijn dat dat weer kan
Ja zou ik ook doen (vergeten), maar ik zat de zonnepanelen te volgen en die wekten ff 11,2kwh op dus dat zonnetje deed t wel erg goed. Vanaf de lente ben ik er meer op berekend.
- van mijn mail net; ik ben goedgekeurd om bloed- of plasmadonor te worden. Nu nadenken welke van de twee ik ga doen. - van de zon! - gister heeft mijn vader de vlonder in de voortuin gemaakt en toen ik net naar buiten keek was ik zó blij! Eindelijk een voortuin die bijna helemaal klaar is. Alleen nog wat planten. De voortuin is naar eigen ontwerp gemaakt en ik ben er zo tevreden over #geeftzichzelfeenklopje En deze dag is pas net begonnen!
Oh, is dat zo lastig dan? Dochter zei laatst dat ze zo graag naar die tentoonstelling wil, dus ik dacht 'gaan we een keer doen'. Met het idee dat het een kwestie is van een tijdslot voor het Rijksmuseum boeken, maar zo eenvoudig is het dus niet begrijp ik nu? Moet me er dan toch maar een in gaan verdiepen.
Vrij tot en met zondag, zon schijnt, straks met OV (en lopend naar station) naar optometrist (ik heb zin in even buiten zijn, geen zin in afspraak), man werkt thuis, gezellig samen geluncht. Fijn dat hij vandaag geen reistijd heeft en niet om 19 uur komt binnen vallen. Vanavond uitgebreid thuis tafelen met lekker eten. Genoeg om dankbaar voor te zijn.
Je moest aparte kaartjes kopen voor die tentoonstelling. Die is inmiddels uitverkocht. Ze kijken nog of er ergens wat geschoven kan worden qua openingstijden of toch wat extra mensen toelaten.