Van fietsen in de zon met een kletsende dochter (3) achterop. 'Mam, ik heb nu wel echt een fiets nodig, zonder zijwielen want dat is voor baby's en dat ben ik niet. Koop je dan een roze voor me? Ik vind donkerroze het mooist. Maar lichtroze is ook goed, of een beetje roze, of heel erg roze of een beetje donkerroze...'
Vandaag had ik tussen de middag nog een kop soep van gisteren. Hij was zo lekker. (Niet eens een soep persoon)
Jammer Avonden gaat het 'm niet worden voor ons aangezien we niet in de buurt wonen. Ik had dus echt geen idee dat je daar aparte kaartjes voor moest kopen
Van de zon! Ik heb heerlijk even met mijn hoofd en opgestroopte mouwen tussen de krokussen gezeten buiten.
Dat we om 12u15 naar huis mochten van school. HEERLIJKE dag. Ipv mij op het huishouden te storten ben ik gaan wandelen.
M'n dochter is verliefd. Op een jongetje in haar klas. Afgelopen weekend heeft ze een vakentijnskaart op de post gedaan. (ik had de moeder van het jongetje geappt voor haar adres) En Oooh, wat wordt ze groot. Ik had haar gisteren toch voor het eerst in m'n armen, ofzo? Ze vroeg me wat ze in hemelsnaam in de kaart moest zetten? Vuurrode wangen. Ja, deze kaart was goed, het jongetje houdt van hondjes. Niet te klef, prima zo Toen we met de hond gingen lopen, on de brief op de post te doen, pakte ze ineens m'n hand vast. "Mama? Ik ben zoooo zenuwachtig. Denk je dat hij me ook aardig vindt?" Mn hart.
Dat al m'n mannen boven zitten. En het is hier heel stil Ok... hoor ze wel giebelen Oh... momentje is voorbij. Jongste komt hier beneden skylanders spelen En hier werd ik ook blij van. Zoveel werk. En bijna af (komt nog een randje aan de onderkant)
Van t weer! Zo fantastisch voor de 2e dag op rij. Net als gisteren 9 km gewandeld over de dag heen om ervan te genieten. En van m’n jongste van net 3 die graag wilde proberen te fietsen. Hij heeft altijd goed evenwicht op z’n loopfiets. Dus ik dacht, ach probeer maar. Zal nog wel niet lukken. Ik heb ‘m 2 minuten vastgehouden en toen fietste hij zo weg! Nog even hulp nodig met starten en met remmen en dan voeten aan de grond zetten, maar trappen en sturen gaat perfect. Daar deed z’n zus toch een stuk langer over!
Dat ik een week vrij ben en het zo getroffen heb met het weer tot nu toe, dus lekker met m'n baby naar buiten van het weer genieten en van elkaar ❤️
De presentatie in het EMC, zo blij onder de mensen te zijn en grote mensen gesprekken te voeren. De passie van mensen te zien wie mijn hart probleem serieus nemen en dus ook bij alle anderen jongere mensen met deze ritmestoornis. Stond wel giga voor schut voor mijn gevoel want klapte soms dicht en trilde heel erg van de spanning. Maar zij bedankte mij juist dat ik er wilde zijn en spreken!
Zij verwachten wss ook niet dat jij spreekt als een pofessionele spreker maar gewoon als iemand die haar verhaal komt doen. Dus uiteraard bedanken ze u daarvoor.
Ik heb zelf een museumjaarkaart en met bepaalde tentoonstellingen moet je nog extra betalen. Moet je wel even checken van tevoren. Vandaar dat ik het tegenwoordig maar voor de zekerheid check. Niet dat je daar voor de deur staat zonder...
Gister toen ik thuis kwam nadat ik de kinderen had weggebracht, parkeer de auto achteruit op de oprit, kijk vooruit het witte weiland in en zie reetjes lopen. Nu kijk ik naar een weiland dat door het zonnetje heel rap weer groen aan het worden is. Kan ik ook intens van genieten. Oh en een bakje met mini narcissen op mijn tafel, ze zijn zo mooi!