Ik kan werkelijk niets bedenken waar ik niet op zou willen bezuinigen. Het is nu niet nodig, maar als iets moet, dan kan er op alles bezuinigd worden. Hebben we al ervaring mee, dat we een mindere periode hadden financieel, en toen waren we echt verbaasd uiteindelijk waar we allemaal wel niet op konden bezuinigen. We hebben een sponsorkind in een ontwikkelingsland, en als je ziet waar die blij mee is, ga je wel beseffen dat er weinig is waar je echt niet op zou kunnen bezuinigen.
Ik denk dat het een spulletje is afkomstig van een plantje dat alleen op een bepaalde zonnige helling in de Himalaya groeit verrijkt met parelgruis en verdund met water uit de bron van de eeuwige jeugd. Zoiets.
Dit is een bekende maar dus idd hele dure crème. Ik heb er twee potten van gebruikt maar zag écht geen verschil met mijn andere dagcrème die 'maar' Eur 80,- kost dus daar ben ik snel vanaf gestapt. Maar goed, ieder voor zich. 😅 https://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Gezicht-Dagcr%25C3%25A8mes-La-Mer-The-Moisturizing-Gel-Cream_product_3000048100.html
Haha op dagcrème kan ik niet verder bezuinigen. Heel af en toe smeer ik een klodder kruidvat crème als het strak voelt na het douchen en ik heb op m'n 43ste nog maar een paar rimpels😂 Verder is natuurlijk de vraag of je moet bezuinigen omdat je bijv. naar een minimum inkomen gaat of dat je wil bezuinigen op iets omdat je aan het sparen bent voor iets groots. Is het eerste aan de hand dan kun je natuurlijk wel roepen dat je niet wil bezuinigen op je pot crème van 250 maar dan heb je die maand alleen maar droog brood Net als met uit eten gaan, kun je wel doen maar heb je rest van de maand geen geld voor beschikbaar benzine. Waar ik niet op bezuinigen is schoenen voor de kinderen en ik pas zelf bijna geen goedkope schoenen omdat mijn spalk er in moet maar daar doe ik ook jaren mee.
Hihi oh ik ken wel een paar van zulke merken hoor La prairie, la mer, cellcosmet en vele Zwitserse merken. En dan de super anti age lijn van Chanel &co. Zoals bijvoorbeeld Chanel sublimage.
Wij bezuinigen niet op schoenen. De kinderen krijgen altijd nieuwe schoenen en sandalen. Mochten ze tweedehands wat krijgen is dat het paar wat we dan voor nood gebruiken. 1 x per jaar gaan we naar efteling bosrijk en daar bezuinigen we ook niet op. Voor de rest kan ik goed besparen.
Ik vind het wel een moeilijke vraag hoor! Make-up en verzorging moeten van goede kwaliteit zijn inderdaad. 250/potje crème vind ik wel overdreven maar gewoon een goede dagcreme is een must. Maar als het echt echt moet dan gebruik ik iets anders. Uit eten gaan kan ik makkelijk zonder. Kook thuis wel iets lekkers, hoeft ook niet altijd duur te zijn. Mijn zoontje daar bezuinig ik niet op. Of nou ja..ook voor hem koop ik spullen in de sale. Dus kan eigenlijk wel zeggen dat ik geld bespaar zo. Hij is nog maar klein en zit niet op sport. Ik denk dat ik de meeste moeite zou hebben met m'n telefoon en internet abonnement opzeggen eigenlijk..best triest
Zou het niet weten, ben niet zo gehecht aan spullen etc. Maar ik vind ontspanning wel heel leuk, zo hebben we een abonnement op de dierentuin, gaan regelmatig uit eten en zwemmen. Dus als we het krapper zouden krijgen, zou ik nog scherper zijn op de aanbiedingen om toch af en toe wat leuks te kunnen doen. Maar goed.. dat is de voornaamste reden dat ik nu ook werk.
Ik neem aan dat iedereen sowieso voor de sale gaat. Ik bedoel in ieder geval zelf dat ik dus geen b-kwaliteit schoenen ga kopen om te besparen.
En dan denk je dat de goede maat er nog is en de goede pasvorm? Laatst schoenen gekocht voor de jongste, nog volop voorraad en kon kiezen tussen 3 paar...