Madeira. We hadden toen we gingen slecht weer, dus we zouden graag nog eens terug willen gaan als het mooi weer is.
Spanje, nabij Lago de Barasona. Prachtige omgeving, niet druk. Ik zou graag terug willen als de kinderen groter zijn om in die omgeving te wandelen en te mountainbiken. Mijn kinderen waren toen bijna 2,3 en 9. Veel te klein om al dat moois te aan schouwen! En NL, maar hoop in 2022 te gaan!
New York, zo'n te gekke stad en Amerikaanden zijn heel vriendelijk + Aruba voor het mooie weer, prachtige stranden en vriendelijke mensen.
Wij zijn 6 jaar geleden in Samos geweest en dan specifiek bij het Fito aqua bleu resort. Wat was dit een FANtastische vakantie en geweldig hotel. Wij houden van kleinschalig en niet te druk, beide voldoen hieraan en met 10 stappen vanaf het hotel sta je in de zee. Nu zwanger van ons eerste kindje en afgelopen weekend weer geboekt, hopelijk mag het doorgaan zodat we een heerlijke laatste vakantie met z'n tweetjes kunnen gaan beleven!!
Ja echt fantastisch! Ik was in mijn jongere jaren wel eens in Spanje geweest en vond het niet geweldig, maar nu weet ik hoe mooi Spanje ook echt kan zijn! Wij zaten idd ook in een vakantiehuisje daar. 3 hele weken lang! Genieten! Ooit ga in terug!
Amerika! En dan echt 2/3 maanden. Hij staat over een jaar of 7 gepland als de jongens niet meer leerplichtig zijn of aan het studeren. Ze mogen mee, maar hoeft niet hoor Beginnen met New York voor een dag of 5. Camper oppikken en dan via het zuiden van NY naar Los Angeles. Echt overal de tijd voor nemen. Vooral de natuur en het eten. Ik heb een lijstje met wat ik allemaal wil eten
Samos! 2 keer geweest, prachtig eiland en niet opdringerige Grieken. Frankrijk, i love it. Niet te drukke campings. Hoeft niet zuid Frankrijk te zijn. Ik vind Oost Frankrijk ook erg mooi
Dat vroeg ik me ook al af. Amerikaans eten is nou niet bepaald bijzonder. En overal doen ze ook nog eens kilo's kaas doorheen.
Parijs, Barcelona, New York, Idromeer Italië, Florida.. Ik hou ook van het eten in Amerika! Het is inderdaad vaak veel, vet en zoet. Maar dat er overal kaas op zit is wel een raar vooroordeel. Mensen eten daar ook echt groente, fruit, brood etc. maar dat zie je niet in films. Als je in New York uit eten gaat, kan je kiezen uit alle nationaliteiten die er zijn. India’s, Vietnamees echt top. Alle grillrooms, cheesecake, diners. Koffie met een broodje op elke hoek van de straat, bagel, biscuits (soort croissant-achting broodje). Ik zou ook dichtgroeien daar