Voor mijn gevoel is dat best een slecht bedrijf, oude sta caravans afgelegen ergens achter op het park... Ik lees niet echt goede ervaringen er over. Wij willen iets eerder op pad om omgeving Normandie te bekijken en dan zouden we 3 nachten op een camping overnacht in een sta caravan van eurocamp. Kan niks anders vinden wat voor 3 dagen iets verhuurd dus vandaar eurocamp. Als iemand anders nog een andere tip heeft ook welkom, omgeving Normandie. Van 9 juli tm 12 juli.
Ja hoor, al zeker 4 mee weggeweest. Verouderde caravans hangt volgens mij vooral ook van de camping en prijs af. Wij hebben in Italië ook in een mooie nieuwe stacaravan gezeten. Zwitserland en Oostenrijk was ook prima, alleen Oostenrijk niet zo schoon, maar ja, dat kan met van alles te maken hebben.
Jazeker.. wij gaan al jaren via eurocamp.. goede voorwaarden, je hoeft niet schoon te maken etc.. Ligt aan type caravan of ze ook verouderd zijn.. wij huren meestal wat luxere versies en die zijn prima in orde hoor! ook oudere caravans gehad maar vonden wij toen ook prima.. bedden waren vooral goed en dat vind ik vooral een vereiste..
Goed om te lezen. We hebben weinig keuze eigenlijk omdat er maar op de route ligt. En dat is dus echt zo'n verouderd model. Het hoeft niet nieuw te zijn maar wel schoon.
Ja! Ik heb jaren voor ze gewerkt, in die tijd mijn man leren kennen 27 jaar geleden (hij werkte ook voor EC) en sindsdien tot uit den treure met ze op vakantie geweest. Als je de hele goedkope stacaravans kiest zijn ze inderdaad wel gedateerd (voor ons prima acceptabel trouwens). De Azure en Aspect zijn de wat modernere nieuwe accommodaties, maar ook wat duurder. Voordeel met Eurocamp is dat er geen gedoe is met deposits voor schoonmaken/schade etc. En heel flexibel inderdaad. Nadeel is dat ze sinds vorig jaar wat onbetrouwbaar zijn i.v.m. Corona (later openen/eerder sluiten etc.) waardoor wij al een aantal trips gecancelled hebben gekregen en daardoor dus rechtstreeks met de camping hebben geboekt. Maar betreffende Coronarestituties zijn ze wel weer prima betrouwbaar.
Hier ook prima ervaring met Eurocamp. Al zeker 20 keer op verschillende campings in Spanje en Frankrijk geweest. Ik vind belangrijk dat de matrassen, kussen en dekens schoon zijn, dat was altijd zo. Is misschien een keer in al die jaren voorgekomen dat stacaravan niet schoon was, gewoon meteen doorgeven! Ik doe altijd zelf bij aankomst de wc ontsmetten ook al lijkt het schoon Bestek, kopjes en borden was ik sowieso opnieuw af voor gebruik, je weet maar nooit hoe vorige bewoner snel voor vertrek de afwas heeft gedaan en met een vieze theedoek afgedroogd En inderdaad bij Eurocamp geen gezeur met borg, eindschoonmaak enzo.
Dat doen wij inderdaad ook, al het bestek/borden etc afwassen. En dat zet ik dan apart dat we alleen dat pakken. Ik heb ook standaard een desinfectie spray mee dat spuit ik flink in de ronde.
Voor ons is het oude voor die paar nachten ook prima, mits inderdaad de bedden wel oke en schoon zijn. Ze zin inderdaad erg flexibel, de enige waar ik kan vinden dat ik 3 nachten kan boeken.