Waar wil je nooit (meer) naar toe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 23 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Door dit topic krijg ik toch zin in vakantie....

Zelf vond ik Brazilië schitterd. Ben er 3 weken op rondreis geweest met een vriendin. Maar zij woont er en we konden bij familie van haar terecht. Een keer onderweg een hotel moeten nemen. Volgens haar was het een mooi hotel. Klopte wel alleen toen er gevraagd werd hoeveel uur we de kamer nodig hadden zijn we snel weggegaan.

Noord Cyprus vonden wij erg mooi en vriendelijk volk. Zuid Cyprus gillend weggegaan. Onvriendelijk en te commercieel.

Verder veel wisselende ervaringen in Duitsland Frankrijk en België maar soms is de charme dan ook wel weer leuk. En blijven leuke verhalen.

Ameland vonden vooral de kinderen geweldig.

2 jaar terug zijn we op kreta geweest. Veel mensen vonden het hotel tegenvallen eten en drinken matig. Wij vonden het geweldig. Geen Russen. Kok hield rekening met onze kinderen ivm allergieën en dames van de schoonmaak wisten dat onze dochter een prematuur was en kwamen elke dag stofzuigen en kregen extra handdoeken en bedden goed. (Reflux)

Hopelijk kunnen we deze zomer naar Italië en zo niet dan zien we wel.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha Zuid Frankrijk is nogal groot ;)
    Ik neem aan dat je een bepaald gebied bedoelt?

Neuzeke vindt dit leuk.
  3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    In Nederland kindercamping de Berenkuil, in Grollo. Voor de kinderen leuk hoor, maar vanaf 22:00 uur wordt er over de camping gefietst om te controleren of iedereen wel stil is, als dat niet zo is krijg je er iets van te horen (we waren gewoon een spelletje aan het doen met de overburen met een glaasje wijn erbij, de kinderen sliepen dus we maakten echt geen herrie). Ook een speciaalbiertje ofzo hadden ze niet op t terras, reactie bij het bestellen was ‘het is wel een kindercamping hè, dat hebben we hier niet’. Tja, geen succes voor ons dus.

En qua land zou ik niet terug naar Tunesië gaan.

Verder vind ik steden als Milaan en Barcelona super leuk, maar niet midden in de zomer en ik vind het juist leuk de straatjes op te zoeken waar de locals zitten en niet de super drukke mega toeristische straten.

4. Helicryse

Helicryse Fanatiek lid

8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Naar goedkope snelweghotels in Frankrijk en naar campings met (kinder)disco's en zo. Wat betreft verder weg: Las Vegas. Zonde van tijd en geld als er zoveel prachtige plekken in de USA zijn om te bekijken.

TanjaK vindt dit leuk.
  5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    CenterParcs: echt klaar mee. Ik weet dat ze huisjes hebben gerenoveerd. Maar die zijn echt achterlijk duur. De huisjes die nog niet gerenoveerd zijn, zijn ook duur en echt waardeloos. Klein, vies en die banken met van die losse kussens die steeds verschuiven.
    Erg jammer, want de plaza is vaak wel mooi. Maar ja, met kinderen zit je uiteindelijk ' s avonds toch in dat vieze huisje op die rotbank.

Vind het heel opvallend dat bijvoorbeeld Roompot vaak een slechte naam heeft, terwijl wij daar vaak voor veel minder geld dan bij CP in een mooi, schoon, goed ingericht huisje hebben gezeten. Schijnt wel per park erg te verschillen. Maar door goed op Zoover te kijken, weet je de betere parken wel er tussenuit te halen.

Landal De Vers was onze enige slechte ervaring bij een Landal Park. Oud huisje, erg vochtig. Bovenverdieping was afgesloten en werd dus niet meer schoongemaakt. Maar stond nog wel in open verbinding met de woonkamer. Ik kan alleen maar zeggen: dat huisje stonk. Was echt geen pretje om daar twee weken 'thuis' te komen.
    Verder wel een leuke omgeving trouwens. Zooparc Overloon is echt een aanrader.

Ik wil ooit Londen nog een 2e kans geven. Wij zijn daar in de winter geweest. Zooooo koud gehad dat we er niet echt van hebben kunnen genieten.

Iemand anders had het over Las Vegas. Daar hoef ik ook niet meer naar toe. Niet omdat ik het er vervelend vond ofzo. Juist wel leuk om een keer gezien een meegemaakt te hebben. Maar ook precies dat: 'een keer'. Dat is voor mij echt 'been there, done that'. Afgevinkt, volgende locatie.
    Terwijl je ook van die plekken hebt die je meerdere keren kunt bezoeken.

Deel Deze Pagina