Werd er net in koor geroepen toen ik de deur open deed. Stonden er acht kleine griezeltjes voor de deur die ik moest teleurstellen. Woon hier nu vijf jaar en nog nooit zijn ze hier langsgeweest. Nou heb ik niet veel snoep en ook zeker niet voor acht kinderen, dus ik moest ze teleurstellen. Hoor ik nog om de hoek een kindje zeggen: maar ze wist het toch wel pappa. Nou, nee ik wist t echt niet dat ze dat hier ook zouden doen. Beetje lullig, denk dat ik maar gauw de deurbel afsluit voor er nog zoveel kinderen komen. Vraag is dus of het bij anderen wel gebruikelijk is. Ik woon zelf in regio Arnhem.
Nou ik doe aan sintmaarten en niet aan halloween. Gelukkig zie je die trieste behuilde gezichten niet achter de maskers dus dat scheelt weer ls ik ze allemaal een zilveruitje of augurk geef
Halloween? Wat een kul zeg.. we leven niet in de VS! Maar goed, als ze komen dan kunnen ze wel wat krijgen maar gelukkig wordt hier "gewoon" Sint Maarten gelopen! EN een liedje gezongen.. (dat is toch wel het minste!) Heb trouwens als kind wel Trick or Treat gedaan met Halloween maar dan wel in de VS.. geweldig! Eigenlijk nog leuker dan St Maarten!
Hier doen ze niet eens aan Sint Maarten. Stel je voor dat de hele wijk langskomt...ken je wel 50 kinderen verwachten ofzo. Nou, heb niet eens zoveel mandarijnen. Ja, wel een partje per kind haha. Zoontje was al helemaal teleurgesteld. Die kan sinds kort oma zeggen, dus liep al helemaal enthousiast naar de deur, oma oma...neuh, sorry schat. T zijn griezels met een zaklamp.
Hier 1 keer halloweenkindjes in de 3 jaar dat we hier in de buurt wonen. Sint maarten gebeurt hier middels een optocht, dus niet aan de deuren. We hebben overigens ook geen snoep in huis. Helemaal niks. Oeps. Hoop dat er niemand langskomt.
Hier Sint Maarten, maar gaan dit jaar voor het eerst met de grote kleine man ook lopen... Mijn broertje woont in Canada en had snoep gehaald voor Halloween. Maar had niet verwacht dat er ruim 100 kinderen aan de deur zouden komen... Persoonlijk lijkt mij Halloween leuker, al die verklede kindjes aan de deur en niet een heel liedje hoeven aanhoren..
Haha nee ik hou ook echt niet van Sint Maarten... Al die liedjes. Sta je daar te blauwbekken en we hebben katten die niet naar buiten mogen... En ondertussen ben je bang dat je baby en peuter wakker worden...
Ik doe niet aan sint maarten dat vind ik dan weer zoiets stoms, voor halloween heb ik altijd wel wat in huis.
Die verrassing hadden wij vorig jaar met sintmaarten. 40 stuks! en wij wonen niet eens in een kinderrijke wijk. Ik had niet eens genoeg snoepjes, manlief heef tussendoor nog een zak gehaald. om 9 uur savonds vond ik het wel best en heb ik de laatste die nog durfde aan te bellen lekker voor de deur laten staan. dat is toch ook geen tijd meer om nog met je kind hiervoor over straat te gaan? het moet wel leuk blijven