Nee maar lijkt er wel op. Badcape kun je daar ook voor gebruiken. Omslagdoek is meestal van deken stof ( fleece meestal) Ik gebruikte zowel een omslagdoek als een badcape om Isabella even lekker in te wikkelen. En die badcape(s) gebruik ik nu nog bij haar. Ik heb er dan ook lekker veel van.
Omslagdoek gebruik je alleen tijdens de kraamweek (hier tenminste) om je kindje lekker warm te houden asls hij/zij uit bed is. Hier ook veel badcapes. Let wel bij aanschaf op dat je lekkere grote koopt (1*1 bv.) dan heb je er lang plezier van!
Ik gebruik de omslagdoek nog steeds regelmatig! Heb er een van wafeltjesstof van Koeka, superfijn ding en blijft erg mooi. In de eerste weken van het leventje van Julie gebruikte ik de omslagdoek idd elke keer als ik haar uit bedje haalde. Nu wikkel ik haar erin als het frisser is buiten, en dan zo onder de deken de kinderwagen in. Er zit ook een "gat' in speciaal voor de maxicosi, dus ook in de auto kan ik 'n lekker omslaan. Verder handig voor bezoekjes aan het CB. Badcape is idd handig om meerdere te hebben. Ik heb ook een paar hele simpele witte (grote!) van de Babydump, ik geloof voor E. 4,95. Prima dingen!
ik heb maar 1omslagdoek die je met klitteband dicht kan maken. ik heb hem later gekocht maar heb hem toch best veel gebruikt. badcapes had ik er een stuk of 6van. idd om je kleintje in warm te houden als het uit bed is. en om je kindje in te wikkelen als het uit bad komt. liefs doris
Ik heb helemaal geen omslagdoeken, heb altijd badcapes gebruikt bij Justin om hem in te wikkelen na de geboorte.... En heb er nu ZOVEEL bijgekregen (heb er minstens 15) dat ik dus ook geen omslagdoek ga kopen...
Ja de stof. Badcape is een soort handdoek en een wikkeldoek meestal fleece of andere deken achtige stof.