wat moet ik ermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door troela, 2 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    oi oi

nu krijg ik gister een telfoontje van het hoofdkantoor van de koepel, hoofdkantoor van het kdv waar mijn zoontje eerst op zat, met de vraag naar mijn rekeningnummer... ze hadden teveel betaald gekregen van de belastingdienst en dat gaan ze even naar mij overmaken, krijg ik vanmorgen een smsje dat er geld bij is geschreven, voor mij doen nog best een hoop. en dus van het kdv.

wat moet ik hiermee doen?

ja sorry hoor, maar echt ervaring daarmee heb ik niet zoals jullie zien. dus vandaar dat ik het even hier vraag. julie zijn slimmer :) ;)

groetjes

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Troela,

ik zou het zolang ff apart zetten en niet uitgeven.
    iets wat de belastingdienst zomaar geeft......... :(
    zet het op een spaarrekening en wacht 5 jaar af, dat is de tijd dat ze het evt nog mogen komen halen
    en omdat je zegt dat het nogal een bedrag is heb je het dan niet 1 2 3 meer op de plank liggen toch?

en komen ze het niet halen heb jij leuke rente en misschien wel een mooie vakantie :)

suc6

3. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    zou dat wel kunnen dan? zonder dat ik daar verder gezeur mee krijg\?

ja trouwens als ze erom vragen kan ik het dan zo overmaken:D

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Als het kdv zegt dat het voor jou is en ze hebben het van de belastingdienst gehad zou het wel goed zijn.

je kan ook evt de belastingdienst ff bellen en navraag doen, m aar zelfs dan zou ik het nog apart zetten.

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik zou het ook apart houden. Je weet maar nooit...

6. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    als het echt voor bealsting was, zouden ze het toch ook daarheen doen? en niet via een ommeweg naar mij?

7. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    eigenlojk komt dat geld me binnenkort wel goed uit, heb het dan hard nodig voor mijn huisje, maar wet niet of ik dat wel zal doen hoor

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    geef het niet eerder uit dan dat je zeker weet of je het mag houden! ;)

9. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    geef het niet eerder uit dan dat je zeker weet of je het mag houden! ;)

10. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Als ik jou was zou ik even de belasting bellen, want als je dat geld in huis houd dan gaat dat toch moeilijk worden om er niet aan te komen, en zometeen komen ze het geld terug vragen dan zit je met een probleem. Ik hoop voor je dat het lekker van jou mag blijven, en dat je in je huisje kan stoppen.

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Beetje een vreemd verhaal hoor, ik zou meteen contact opnemen met de belastingdienst. Weet je wel zeker dat het het hoofdkantoor van dat kinderdagverblijf was die je aan de telefoon had?

12. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    ja dat weet ik wel zeker, ze belde me om te vragen wat mijn rekeningnummer was, vanwege dat ze geld moesten storten van wat teveel betaald was. ik vroeg toen of ze dat niet naar de belastingdienst mosten doen , maar hun zeiden dat dat naar mij moest?

13. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    heb net even gezocht, de opvang is al een hele tijd stopgezet.
    als er teveel uitgekeerd is door belasting en ze willen het terug, zou ik een acceptgiro moeten ontvangen. dat heb ik dus niet... en die opvang is sinds november al gestopt

ik snap het echt niet meer,

14. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Is het niet een slimme truc van iemand geweest om jou je rekeningnummer te ontfutselen?

15. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    hoe bedoel je dat?

16. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik weet niet of dat kan, dat jou rekening ergens voor gebruikt wordt of dat ze later ineens geld van jou gaan afschrijven.

17. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    nee dat niet, het is echt via hoofdkantoor gegaan van het kinderdagverblijf.. maar vind zo vreemd, want als het idd voor de belastingdienst ius. dan maken ze het toch niet over naar mij? maar wel naar de belastingdienst

Deel Deze Pagina