wij wonen in Nieuwkoop, dorpje in zuid-holland.Hebben vorig jaar september ons huisje gekocht ( wat we eerst huurden)Mogen echt niet klagen met 3 slaapkamers, badkamer, zolder en een tuin van 13 meter lang en 6 meter breed. heerlijk met 3 katten en een hond Liefs kaatje
Wij in Enschede (Overijssel), in een benedenwoning van een 4 verdiepingen hoog flat. We hebben een klein tuintje en veel grasvelden en vijvers in de buurt. We hebben een kleine woonkamer en 2 slaapkamers, een piepkleine keuken en een verschrikkelijke douche. Dus jullie begrijpen, we gaan binnenkort op zoek naar een eengezinswoning! Racebabe
wij wonen nu al bijna 6 maanden in dit huurhuis in friesland(dorpje) vlakbij leeuwarden.(willen t graag kopen later. in 2 onder 1 kap huis. enorm groot lekker voortuin 10 meter en een grote achtertuin. 3 slp kamers met grote zolder over t hele huis, gaan we nog verbouwen. kindvriendelijke buurt, tegenover ons wonen(zoals men soms noemt(kakbuurtjuh)? koophuizen rond om ons heen. maar verder heel erg rustig.
Grunn! in een twee slaapkamerflat 2 hoog met een groot balkon en een dakterras. vlkabij de hoornseplas en 't hoornsemeer waar je zalig met de hond kan sjouwen!
Wij wonen in Oude Wetering in Zuid Holland (niet ver van Leiden), wij wonen in een rijtjeswoning met een tuin, helemaal naar ons zin. Groetjes Senna
Wij wonen in Culemborg,Gelderland.Een tussen woning in een rijtje van 4 geen overburen,3 slaapkamers en een zolder,voortuintje en de achter tuin is 13 mtr lang en 7 mtr breed.Vlakbij een mooie speeltuin! Liefs,Claudia
Wij wonen in een rijtjeswoning in Enschede. Van buiten lijkt het een kleine eengezinswoning, maar als je binnen bent, is er een zee aan ruimte. We hebben ook een mooi stukje tuin, zowel voor het huis, als achter het huis.
Maisonette in Hilversum, 2 grote slaapkamers, 1 wat kleinere, grote zolder over de gehele oppervlakte, vlak bij het bos, en op loopafstand van het centrum, en tja helaas zonder tuin maar met balkon... we zijn al een tijde bezig om te verhuizen naar een eengezinswoning al zullen we ongetwijfeld qua ruimte er op achteruit gaan maar heb het er graag voor over als we dan wel kunnen genieten van een tuin...
Wij wonen in rotterdam in een koop huis 3 hoog een 5 kamer woning... Best klein groote slaap kamer voor me zelf 2 kamer voor de jongens ruim zat.. en straks de baby kamer in een stuk kleinere kamer.. kleine keuken kleine bad kamer... Willen heel graag een huisje met een tuin gaan zoeken
Wij wonen in Haarlem, Een arbeiderswoning uit 1921 (wel uitgebouwd aan de tuinkant) Rijtjeswoning, huur. Vlakbij het centrum. 2 redelijk grote slaapkamers.
Marylous : Is jullie huis van nu dan een koop Verder : wat een leuke reacties zeg ! Ik was vanmiddag weggeweest, kom ik thuis, mag ik lekker veel bijlezen Daphne, ik woon in Lankforst....
Wij wonen in Haarlem, Een arbeiderswoning uit 1921 (wel uitgebouwd aan de tuinkant) Rijtjeswoning, huur. Vlakbij het centrum. 2 redelijk grote slaapkamers.
Hoi wij wonen in een heerlijk klein dorpje Vuren. (gelderland) in een eengezinswoning in een heerlijk rustige straat. speelveldje vlakbij, de dijk over en je kunt aan het strand van de waal gaan liggen.....helemaal goed! groetjes Lonneke
Ik woon op Aruba, in een losstaand huis (Bungalow) alles gelijkvloers met drie slaapkamers, twee badkamers, een ruime woonkamer, een redelijke keuken, een bijkeuken, een grote porche (soort open serre) en een tuin van ong. 30 bij 30 met palmbomen en een zwembad *hihi*!