Lijkt wel op mijn 'verhaal' Ook net een maandje verhuisd van een flat naar een rijtjeswoning met tuin. Alleen wonen wij in de profincie Z-Holland, In Nieuwerkerk a/d IJssel. Woonden eerst in Schiedam
pff.. kwoon in een miniscule huisje op 1 hoog met 1 slaapkamer.. kheb nog wel een balkon kan niet wachten tot ik een huis kan kopen.. ohja en ik woon in almere-buiten...
Ik woon in het Nootdorpse deel van de wijk Ypenburg. De overkant van de straat is Den Haag. We wonen in een aparte eensgezinswoning (woonkeuken beneden, woonkamer boven (met vide) en drie slaapkamers) in een hofje. We hebben kleine verhuisplannen omdat we toch een tuin missen. Nu zit ik steeds op straat, altijd gezellig hoor maar soms wil je privacy. We hebben ons ingeschreven voor een nieuwbouwproject even verderop. Als het niet lukt wachten we even. Linda
Wat een leuk topic! Wij wonen nu in Almere-Haven,in een etage woning.Volgend jaar aug.emigreren wij naar Australie.Huizen zat(wachtlijsten kennen ze niet)en ruimte zat.Nee,dan ga ik echt niet zielig hier in een kippenhok blijven zitten. Ik ben zelf geboren in Den Haag maar heb in mijn 32 lentes in diverse plaatsen gewoond in Zuid-Holland,Brabant en Flevoland+3 jaar in het buitenland.
Ik heb er 1 foto in kunnen zetten, voor de rest lukt het me niet om de foto's te verkleinen helaas! Probeer het later nog eens!
Wij wonen in een hoekwoning (4 onder 1 kap) in het Friese plaatsje Stiens. Met 8000 inwoners is Stiens gelukkig geen gehucht, en het ligt ongeveer 5 kilometer van Leeuwarden af. Dus we hebben hier alles wat we nodig hebben!
Wij wonen in een rijtjes woning in arnhem zuid. Het heeft 2 ruime slaapkamers en een erg geinige indeling. Het is namelijk een hoekwoning die tussen 2 andere in staat, hebben dus een grote voortuin en een piepkleine achtertuin. Verder is dit een erg leuke buurt met veel kinderen, (ook baby's) mijn overbuurvrouw verwacht in juni haar kleine
hey, geen brabo's hier? Ik woon in plaatsje bij eindhoven. In een appartement (klinkt leuker dan flatje, hahahahah) op twee hoog. 3 slaapkamers, ruime woonkamer en keuken. Dus plek zat voor een frummeltje ohja, wij wonen aan het bos, haast in het bos. Dus buiten genoeg te doen