Van mijn gezinnetje, van het feit dat ik niet meer zwanger ben en me dus beter voel, van het lekkere weer!
Ik word zo blij als ik bij het bedje van mijn zoontje sta, als hij net wakker is geworden, en dat er dan een grote lach op zijn gezichtje verschijnt als hij mij ziet! Dan vergeet ik even alles om me heen en voel ik alleen maar liefde en geluk!
Ik word blij van me leven hoe het is op dit moment, de mensen om me heen, de verschrikkelijke liefde die ik voel voor me jongens, en de heerlijke chocolade die in de koelkast op me ligt te wachten
Net 10 km gelopen met John Mayer in mijn oren, daar wordt ik wel gelukkig van En natuurlijk mijn kids, man en vriendinnen. Maar ik ben vrij snel gelukkig haha.
- de zonnnn en een stralend blauwe lucht - mijn twee schatjes als ze heerlijk samen aan het spelen zijn - lekker bezig zijn in de keuken met radio 1 op de achtergrond en de deur open, genieten... - bezig zijn in de tuin en het elke keer een beetje mooier zien worden
Ik word blij van mijn zoontje en van de zon, van zwemmen, van mijn haren als de kapper klaar is en van mijn bedje savond's als ik lekker kan gaan slapen
Ik word blij van de glimlach van mijn dochter, ik word er blij van als ik zie hoe happy ze is als ze papa om 17:00 ziet aankomen.. en ben helemaal blij als we als gezinnetje lekker samen zijn ! Daarnaast word ik heel happy van een wit broodje met nutella
Ik ben blij omdat ik AL 2 dagen rondom de ochtendspits en de avondspit geen ruzie en/of stress in huis heb gehad. En ik ben blij omdat ik mij vandaag voor het eerst sinds weken weer blij voel. Normaal word ik blij als ik mij ook echt blij voel, met mijn gezin ben, als ik uitgerust wakker word waardoor ik dus ook fluitend naar mijn werk kan gaan.
Ik ben van de week erg blij met het mooie weer, heerlijk. En dat ik vandaag koningin maxima heb mogen ontmoeten. Wat een beleving is dat zeg.
Ik las dit zonder te kijken wie dit geschreven had. Ik voel mij dus precieeeees zo, moest er ff een traantje van wegpinken, hihi
Van mijn zoontje die me net als een aapje met beide armpjes stevig omklemd toen ik hem liet plassen. Van mijn man die me net belt dat hij naar huis gaat en van me houdt. Van mijn hond die aan mijn voeten ligt te snurken. Van mijn heerlijk glaasje Chardonnay. Van een goede docu op Uitzending Gemist. Ach, het leven is zo slecht nog niet.
Van dit weertje, dat je 's morgens opstaat en het gevoel hebt dat het zomer is. -aan de zomer denken en aan het bbq'en en zwembad in de tuin -dat we dit nu allemaal met ons kleintje samen kunnen doen -mijn was buiten ophangen, hmmmm -naar de dierentuin en efteling met mijn kleine spruit! Daar verheug ik me al eeuwen op -mijn hondje die lekker tegen mijn buik aan kruipt in bed -de grote kermis straks en dat ik daar dan met mijn prachtige kindje overheen kan lopen -van mijn man die zo ontzettend lief is -van sporten na het werk en dan nog even snel het zwembad induiken en het stoombad -kleren kopen voor mijn meisje -terrasje pikken en mensen bekijken pfff zoveel dingen hihi Ohh en dat ik eindelijk weer sexy time kan hebben met mijn man, na 5 maanden, zonder dat het pijn doet!
Van een knuffel en een kusje van mijn dochter, er is niets beters! Verder ben ik snel blij: de zon en dat het langer licht blijft een onverwacht complimentje mooie kleding en accessoires (shoppen!!) een goed gesprek iets leuks op tv een goed boek een lekkere chocoladereep een verkoop op marktplaats een uitstapje met familie mijn net verbouwde huis en mijn nieuw aangelegde tuin Ik ga mijn zegeningen even tellen, van dit topic wordt ik namelijk ook blij, want dan ga ik nadenken over alles waar ik blij van wordt!!
Ik wordt blij van; Zomer nieuwe kleren voor mezelf kopen kleren voor mijn zoontjes kopen Lekker eten.. en er lekker lang de tijd voor nemen om het op te eten Mooie fleurige bloemen in huis Als mijn huis schoon is Mijn zoontjes die naar elkaar lachen knuffelen met mijn gezin