maandelijkse shit , en bijna moederdag leuk!

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    #1 jmm, 9 mei 2014
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
    Hoi allemaal ,

Ben weer eens ongesteld, jak meestal altijd 1 of 2 dagen moe en pijn in buik, zal weer blij zijn als dat weer over is, en dan met 2 kids om je heen die best veel energie vragen , dan wil je gewoon even in je bed kruipen, alleen dat gaat niet , vanavond vroeg naar bed toe en zondag moederdag, daar kijk ik wel naar uit !!!!!

OP NAAR ZONDAG moederdag !!!!!

Ben benieuwd wat jullie allemaal krijgen, en wat er is bedacht ( ontbijtje op bed of iets anders of wat je hebt gekregen?

gr jmm

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Succes! Neem een lekkere reep chocola of bonbons!

Hier al ff een tijdje geleden, maar ik krijg het straks van 9 maanden in 1 keer.

3. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    dank je !

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Is voor mij ook een excuus om me lekker vol te proppen hoor haha :D ik woon dicht bij Ballorig Wijhe, denk als ik me zo zou voelen als jij en ik had ook kids om me heen ging ik daar lekker zitten bij de andere moeders die gewoon even willen zitten :)

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hier ligt er al een cadeautje in de kast van mijn dochter, van de opvang :D ben zooo benieuwd :D mijn man had al stress omdat hij nog iets wil kopen haha.. helaas moet ik de ochtend werken, daarna snel naar mijn ouders, daarna schoonouders en daarna jaja.. zelf moederdag vieren. Erg gezellig,maar ben bang dat ik aan het eind van moederdag echt gesloopt ben ;)

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook het eerste moederdag cadeautje in de kast (én ongesteld :p) mn man zei laatst dat hij nu eigenlijk niks voor me hoeft te kopen omdat dit écht moederdag is. Helemaal waar maar omdat ik er niet zo aan gedacht had valt het toch ff tegen ;)

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ook ik ben ongesteld. Zoon heeft moederdag cadeautje. In zijn kamer ben reuze nieuwsgierig. Dochter. Wanneer het vaderdag. Ik zeg volgend jaar. Waarom nou daarom. Krijg zondag muts op soort verjaardag vieren. Volgens dochter. Hihi. Veel plezier met, moederdag allemaal. Koude thee. Heerlijk....

8. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    succes niet leuk

Deel Deze Pagina