Wat ik me afvroeg vandaag Wat heb ik nog voor doelen/wensen om mezelf nog gelukkiger te voelen. * weer werken Loop sinds een jaar in de ziektewet en hoop hier dit jaar weer uit te komen. * afvallen Mn gewicht zit me letterlijk en figuurlijk in de weg 2 andere doelen die ik had zijn inmiddels vervuld Ik wilde heel graag een groter huis met een tuin. Sinds 5 weken wonen we in een superleuk huis. Ander doel was mijn rijbewijs halen en die heb ik vandaag gehaald! Tuurlijk, ik weet dat gezondheid en je familie ook een heel belangrijk (het belangrijkste) punt zijn. Maar welke doelen heb jij voor jezelf wat je nog net even gelukkiger maakt?
Ik heb een hele lieve vriend, een hondje en bijna een kindje! ♡ Dus ik voel me echt gelukkig en denk dat ik niks meer nodig ben.. Maar we zijn vorig jaar verhuisd en voor de verhuizing verlangde ik echt om te verhuizen. Was natuurlijk dolgelukkig met mijn vriend en hond. Maar er miste wel iets, in ons oude huis was het namelijk niet mogelijk om een kindje te krijgen.. Dus nu ben ik niet alleen gelukkig maar echt zielsgelukkig nu bijna mijn laatste wens zover is (een kindje) ♡
Ik heb een hele lieve vriend, een hondje en bijna een kindje! ♡ Dus ik voel me echt gelukkig en denk dat ik niks meer nodig ben.. Maar we zijn vorig jaar verhuisd en voor de verhuizing verlangde ik echt om te verhuizen. Was natuurlijk dolgelukkig met mijn vriend en hond. Maar er miste wel iets, in ons oude huis was het namelijk niet mogelijk om een kindje te krijgen.. Dus nu ben ik niet alleen gelukkig maar echt zielsgelukkig nu bijna mijn laatste wens zover is (een kindje) ♡
Ik vind het lastig. Ik ben zeer tevreden maar ook weer niet. Mijn vriend noemt mij moeilijk, ik kan overal wel wat negatiefs over bedenken en dat is ook echt zo. Zoals in febzijn wij verhuisd vanuit nh naar twente voor meerdere redenen maar toch ben ik niet tevreden. Ik ben wel enorm gelukkig met mijn gezin en familie en dat maakt het al voor een groot deel goed. Ik moet ook niet klagen , wij hebben het niet slecht. Ik weet gewoon niet wat ik wil/ zoek... Ps gefeliciteerd wat fijn je rijbewijs!
Gefeliciteerd met je rijbewijs! - Een ander huis. Wij wonen nu veel te klein. Hebben 2 slaapkamers dus komen er sowieso 1 te kort. Daarnaast hebben we ook geen bergruimte. Dus ons huis staat inmiddels propvol. - duidelijk (Wb mijn baan). We gaan sluiten maar wanneer is nog niet duidelijk.
Natuurlijk mn man, kids, familie en vrienden. Een huis waar ik me thuis en prettig voel. Sinds we verhuisd zijn voelt dat (nog) niet echt zo. Hopelijk gaat dat nog komen, anders wil ik toch kijken naar een andere plek. Vrijheid. Heeft ook met woonplek te maken. Liefst kopen we een oud boerderijtje in een andere provincie. Lijkt me heerlijk! Maar dan moeten we ook onze banen opgeven. Ze zeggen dat geld niet gelukkig maakt maar we hebben een tijd zonder moeten doen en durf nu wel te zeggen dat geld best belangrijk is bij het gelukkig voelen.
Dufel, dan ben je al op de helft van je doelen/wensen . Goed bezig! Ik vind je vraag mooi; wat heb je nodig voor jezelf als vrouw. Niet als mama enzo maar als persoon. Zo belangrijk dat je zelf goed in je vel zit ! Wat maakt mij gelukkig: -goed in mijn vel voelen dmv bewust met sport en voeding ( dat gaat over het algemeen goed). Dan voel ik me van binnenuit fit en dat is zo fijn! - waar ik nog wel wat van kan leren is dat ik emoties van anderen voel. Ik vind het nog weleens lastig om daarvoor af te sluiten. Als ik dat beheers zou me dat echt meer rust geven.terwijl het aan de andere kant prettig kan zijn en ik het gebruik als 'kracht' . Maar dat beheersen dus, een doel.
Contact! Natuurlijk ben ik zo onwijs blij met mijn huis, man, kinderen... Maar als ik iets moet zeggen wat ik 'mis' om echt gelukkig te worden.. Dan is het contact. Mijn man slaapt eigenlijk iedere avond (begrijpelijk) heel vroeg en tsja... Dan ga ik maar online aan de klets om dat stukje wat ik 'mis' een beetje op te vullen. Ik ben een gezelligheidsdier en ik heb dat dus ook echt nodig om gelukkig te zijn.
Misschien als tip(je) voor vogelmeisje Een glazen stolp om je heen zetten waar je instaat( in gedachten). Je ziet alles wel maar dan blijven de emoties misschien daarbuiten. Oefening baart kunst.
Mijn man zijn pinpas! nee dat is een grapje. Liefde van de mensen waar ik van hou, gezelligheid met vrienden, regelmatig een spontane kus of knuffel van de kinderen, zien en voelen dat het goed gaat met mijn naasten / dat iedereen die me dierbaar is gelukkig is, en bij voorkeur een stralend zonnetje aan een blauwe lucht. Van die dingen bij elkaar kan ik echt heel erg gelukkig van worden. Wat op dit moment mijn geluk belemmert is mijn gezondheid. Helaas is het chronisch en is de toekomst verwachting niet al te best. Als ik de pijnklachten onder controle en stabiel kan krijgen dan is mijn geluk compleet!
Ik ben het met je eens. De belangrijkste ingredienten voor geluk (liefde en gezondheid) zijn met geld niet te koop. Maar zoder geld ook niet Ben toch liever gelukkig in een porsche dan op de fiets als ik mag kiezen
Ik ben gelukkig Ik heb een leuke man en een mooi kind, tweede op komst, leuk huis, leuke baan, man leuke baan, leuke vriendinnen, tevreden over mijn uiterlijk, voldoende geld/geen zorgen, fijne familie... Dat is er allemaal! Ik hoop dus vooral gezond (en m'n gezin ook) en gelukkig te blijven. Tuurlijk heb ik ook nog wensen maar die hebben weinig met gelukkig zijn te maken eigenlijk.
Ik ben super gelukkig met mijn zoontje. Ik was heel ongelukkig met zijn vader en we zijn uit elkaar gegaan. Ik heb een heel fijn huis gekocht waar ik woon met mn zoon. Ik ben zo dol op dat mannetje. Verder veel lieve vrienden en familie om mij heen. En gelukkig is de band met mijn ex goed. Ik ben nu soms aan het daten en dat is leuk maar ik durf mij niet te binden. Op dit moment ook geen behoefte aan. Ik heb alles wat ik wil. Wel hoop ik in de toekomst dat ik wel weer een relatie durf aan te gaan. Ik ben zo bang om weer gekwetst te worden. Ik heb mezelf altijd teveel weg gecijferd. En ik geniet er nu enorm van dat ik alleen voor mn zoon en mezelf hoef te kiezen Dus wat ik nodig heb Is mezelf weer een beetje terug vinden.
Leuk om jullie dingen te lezen. Ben het er ook mee eens dat het niet hebben van geld wel degelijk ongelukkiger maakt.
Wat een leuk topic! TS gefeliciteerd! Hier in principe alle ingrediënten om gelukkig te zijn, maar mijn eigen hoofd en met name wat daar binnenin gebeurd staat me nog met regelmaat in de weg. Hersenspinsels Ik ben een piekeraar, een overdenker. Besef met dat veel werkgerelateerd is, dus wellicht moet ik gewoon een keer een andere baan zoeken
Warboel, waar woon je als ik vragen mag? Als je in de buurt woont ben je altijd van harte welkom om koffie/thee/wijn te komen drinken! Ik ben momenteel gelukkig. Ik ben gelukkig getrouwd, een gezonde dochter en 2e dochter op komst. Ik mag mij gelukkig prijzen met familie en vrienden waar we grotendeels goed contact mee hebben wat energie geeft.
Ik ben gelukkig nu. Ik zou wel wat dingen anders willen, maar dat komt wel weer. Ben allang blij dat ik na een heel lange depressieve periode weer blij ben dat ik leef.
Ik ben heel gelukkig. Zowel in mijn huwelijk, gezin, familie, vrienden als financieel en in mijn werk. Wat ik nu dus vooral nodig heb is dat mijn kindje gezond geboren wordt en ik eindelijk kan gaan herstellen van deze zware zwangerschap.
tijd voor mezelf.... Ik heb een super gelukkig leven, lieve man, de allerleukste kinderen en hele gezellige vrienden. en daar ben ik super gelukkig mee, maar heel soms kan ik toch echt wel heel erg genieten van even alleen zijn Ik werk 32 uur, volg daarnaast een hbo studie op versneld tempo, geef 2 avonden in de week sportles en ben tussendoor ook best druk met dingen regelen voor de school van mijn kinderen (OR). De vrije tijd die ik dan nog overheb verdeel ik tussen man, kinderen en het huishouden.. Dus dan blijven er niet veel uren in een dag over voor mezelf