Waar word jou kind(je) nou gelukkig van?!

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door roever, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

hoi hoi!

Ik ben het een en ander aan het uitzoeken (wat betreft kinderfeestjes) en ik hoop heeeeel graag dat er hier een aantal hun meningen willen delen! :)

Graag zou ik het geslacht en de leeftijd willen weten en waar je kind gelukkig van word!

Het gaat om iig activiteiten buiten! En in omgeving van kinderboerderij, huifkartochten, kampvuurtje.....

Dus wat is leuk om te maken op een vuurtje
    Wat zou leuk/grappig Zijn tijdens ritje met paard en wagen etc

Ik Zie graag jullie berichten tegemoet! En hoe gekker hoe beter!!

2. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Zoon is met 7 op een kamelenboerderij geweest en daar heeft hij het nu nog over.
    Dochter had met 9 een feestje op een boederij, later gingen ze nog naar een binnenspeeltuin, maar dochter vond het spelen in het hooi het leukst. Speurtochten doen het ook altijd goed. Misschien ergens nog een maisdoolhof? Hier heb ook leuke thema avonden met sprookjes figuren voor kleintjes tot een moord in het doolhof, levend cluedo voor de grote kinderen.

Op vuur is broodjes bakken of marshmallows roosteren altijd leuk.

roever vindt dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    Hier zijn ze nu twist and turn aan het doen (soort twister als je dat kent, maar dan action variant ;) ). Doen ze nu binnen gezien het weer maar zoiets kan ook buiten

(Meiden, groep 4)

Speurtocht is ook vaak leuk. Of levend ganzenbord. Of spelletjes om een missie op te lossen....

roever vindt dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    Welke leeftijd, hoeveel kinderen en hoeveel tijd?

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    #5 humptydumpty, 12 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2018
    Als je een kampvuurtje hebt, kun je van die smores maken (marshmellows op takjes prikken en smelten, eventueel met chocola en koekjes erbij). Hier wordt mijn dochter altijd erg vrolijk van. Verder een leuke speurtocht met opdrachten (ergens in moeten klimmen, iets moeten zoeken, etc) en kleine verassinkjes voor iedereen (zakjes snoep, etc.).

Maar zoals iemand hierboven al zei, maakt de leeftijd natuurlijk enorm uit. Mijn dochter is 7, met wat oudere kinderen zou ik voor iets uitdagenders zoals een tokkelbaan ofzo gaan.

roever vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.306
    28.483
    113
    #6 KleineLai, 12 sep 2018
    Ik begrijp namelijk niet helemaal wat je bedoelt en waar je naar opzoek bent. Moet de activiteit vlakbij een kinderboerderij plaatsvinden? Of is een kinderboerderij een voorbeeld van 'hoe gekker hoe beter'?
    Is huifkartoch een activiteit of moet de activiteit bij een huifkar plaatsvinden?

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    #7 toch3, 12 sep 2018
    Een wigwam/hut/tent bouwen nog een optie?

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    Oh en geen idee of het mogelijk is hoor praktisch gezien, maar moest ineens denken aan koekhappen onder het rijden in de huifkar. Dan beweegt het nog harder waardoor het nog lastiger is :D

9. roever

roever Niet meer actief

#9 roever, 12 sep 2018
    Bedankt voor de antwoorden op Mn vraag!:)

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek van @roever gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina