Invulboeken voor kinderen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Baileyy, 4 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Gebruiken jullie van die invulboeken? Voor schoolfoto of uitspraken van je kinderen? Of foto's gewoon?
    Hoe houden jullie dat bij?

En zo ja welke invulboeken zijn leuk?

Ik merk dat ik nog behoorlijk wat moet doen. Nu 3e kindje en nog niks... Ik gun mezelf er de tijd niet voor en dan foto's uitzoeken enzo.

2. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb voor beide kinderen fotoboeken per jaar.
    Voor het eerste jaar allebei zo'n baby invulboek.
    En voor de oudste een hobbyboek van 1 tot 4 jaar. Daarin zitten alle losse foto's, uitspraken, diploma's, ontwikkelingssprongen en eigenlijk alles wat ik maar wilde bewaren. Voor de jongste nu ook bezig.
    Voor de schoolperiode weet ik nog even niet zo goed hoe ik het wil bijhouden. Ik denk een paar knutsels in een map en af en toe zelf wat schrijven.

3. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik maak per kind een jaarboek bij Albelli, zodat ik alle foto’s per jaar bij elkaar heb.

Verder:
    Boek 0-1 jaar.
    Boek 1-4 jaar van Pauline Oud
    Boek 4-12 jaar Pauline Oud.

Daar schrijf ik ook de leuke uitspraken in op.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fotoboeken doe ik digitaal bij Albelli bestellen.
    Inplakken vindt ik net wat teveel werk.

Invulboeken:
    Heb het schoolboekvan koetjes&kaartjes. Ziet er erg leuk uit. over 1.5 jaar kan ik hem gebruiken. ;)

en heb het leuke uitsprakenboekje van koetjes&kaartjes.
    Een echte aanrader. Staat nog niet veel in maar leuk om door te bladeren.

5. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Ik heb alle invulboeken van pauline oud. Boor beide kinderen vul ik ze in. Ik sla dingen die ik op wil schrikven even op in mijn telefoon en vul ze daarna in in het boek als ik tijd heb.
    Ook maak ik van elk jaar een fotoboek voor beide kids. Moet wel zeggen dat je het echt moet bijhouden. Het is best veel. Tenminste, bij mij...

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb geen invulboek, maar een schriftje. Ik heb wel een boek van Slaapklets.

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.640
    1.444
    113
    Slaapklets Had ik ook gekocht. Wil mijn zoontje nooit.... balen leek me zo leuk!

8. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Voor de schoolfoto's heb je speciale boeken waar je het bij elkaar hebt (basisschool tot middelbare) erg Leuk!

Verder maak ik digitale fotoboeken die ik laat afdrukken. Gewoon bijhouden op de computer is het weinig werk. Na een bepaalde periode laat ik het afdrukken.

Van die grote plakboeken zou ik niet meer doen. Veel werk en zware dikke boeken die moeilijk zijn mee te nemen. Digitale fotoboeken kan je bewerken zodat er meer op een pagina past.

9. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Vanaf 4 jaar houd ik een soort dagboekje bij in het One Line A Day Meerjarendagboek (te koop bij bol.com)

Daarin kun je 5 jaar lang elke dag een regel schrijven. Ik schrijf een mooi moment van de dag op of een leuke uitspraak.

Voor de oudste doe ik dat al bijna 4 jaar. Erg leuk om op dezelfde bladzijde te lezen wat hij eerdere jaren gedaan heeft op die dag.

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Wat jammer. Mijn dochter vindt het helemaal geweldig.

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb voor beide een mooi notitieboek gekocht ( naast het baby invul boek waar eerste tandjes, stapjes etc ingevuld kunnen worden)
    Daar schrijf ik bijzondere of grappige dingen, uitspraken of belevenissen in. Eens in de zoveel tijd schrijf ik ze ook een brief die in een doosje gaan voor later.

Deel Deze Pagina